Gå til innhold

Hvorfor er det slik.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At når en jente i skole alder forviller seg inn i herregarderoben er dette fy fy, mens nå en gutt på samme alder går i damegarderoben er det helt greit?

Det burde da være like ille begge deler.

er inspiret av en debatt på anonym hvor en 8år gammel gutt synes det er pinlig med jevngamle jenter i herregarderoben.

Skolebarn skal slippe møte sine klassevenner av motsatt kjønn nakne, og det bør vi som voksne respektere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underlig ... i følge debattene som har gått her inne før er ingenting værre enn gutter i damegarderoben! Så jeg tror ikke egentlig det er slik.

Skrevet

Underlig ... i følge debattene som har gått her inne før er ingenting værre enn gutter i damegarderoben! Så jeg tror ikke egentlig det er slik.

åhhjoda, jenter som ikke tåler gutter i damegarderoben er fnisete og pripne småjenter som burde holde seg hjemme dersom de ikke takler det å vise seg frem for gutter. Det er jo synd på gutten, vet du, som ikke får bade fordi han ikke klarer seg selv i garderoben så derfor må han følge med mor og her skal ta ikke tas hensyn til andre enn mor og gutten. Så da kan de fisefine pripne småjentene bare holde seg hjemme.

Det er slike ting som har blitt ytret gang på gang på gang her inne.

Skrevet

åhhjoda, jenter som ikke tåler gutter i damegarderoben er fnisete og pripne småjenter som burde holde seg hjemme dersom de ikke takler det å vise seg frem for gutter. Det er jo synd på gutten, vet du, som ikke får bade fordi han ikke klarer seg selv i garderoben så derfor må han følge med mor og her skal ta ikke tas hensyn til andre enn mor og gutten. Så da kan de fisefine pripne småjentene bare holde seg hjemme.

Det er slike ting som har blitt ytret gang på gang på gang her inne.

Det er jo fåtallet som mener dette er greit da. Trådene hvor dette blir diskutert har som regel stort flertall for at gutter og jenter skal i hver sin garderobe når de kommer til skolealder.

Et lite fåtall, gjerne enslig mødre som ikke har noen bestefar, onkel eller kamerat de kan be om å følge sønnen i guttegarderoben mener de må få ha guttene med i sin garderobe en stund til. Skjønner at de synes det er leit å ikke få gått i svømmehallen, men sånn er det faktisk. Har du ingen mann å be om hjelp og sønnen din enten ikke klarer skifte selv eller du er redd for pedofile (som var et argument i forrige tråd) så blir det noen år uten svømmehall.

Vi er ikke et nudistland, og derfor er det naturlig å skille nakne gutter og jenter når de blir så store som skolebarn. De fleste her inne er enige i det, selv om noen få skriker veldig høyt at de er uenige.

Skrevet

Har bare lest diskusjoner der det er gutter i damegarderoben som er fy-fy her jeg.

Min gutt ble sendt i herregarderoben alene mens jeg var i damegarderoben, gikk veldig greit det men han møtte en jente fra klassen der som var med sin far.

Regelen må jo gjelde begge veier slik at de slipper å møte hverandre enten det er i damegarderoben eller herregarderoben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...