Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Fikk ny jobb for 1 måned siden. Skal jobbe 40% turnus som sykepleier. Jeg har signert kontrakt og bare venter på at de skal ringe for å avtale opplæring og turnus. Men de ringer jo aldri. Så nå har jeg ringt og spurt om når de tenkte jeg skulle begynne. For da jeg signerte kontrakten sa de at de trengte meg så fort som mulig. Og jeg har sagt at jeg kan starte veldig snart, bare jeg vet hvordan turnusen blir. Jeg er alene med barn, så jeg må evt skaffe barnevakt de dagene det kræsjer noe (hvilket ikke er noe problem). Men da jeg ringte så sa de bare at de skulle ringe etterhvert. For den ene som skulle ordne dette var borte akkurat i dag. HALLO!!! Hva med de andre 30 dagene som har gått!!!! Ikke aner jeg når jeg skal begynne, ikke kan jeg planlegge en dritt fremover og dette er så frustrerende!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hva er startdatoen på kontrakten du har skrevet under da? Skal jo stå en dato i kontrakten, og fra den dagen har du krav på lønn.
Jeena Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Skjønner godt at dette er frustrerende ja. Hvilken startdato står det i kontrakten da? Er ganske sikker på at du har krav på lønn for de antall timer per uke som står i kontrakten, fra den datoen kontrakten gjelder.
Jeena Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Beklager, så ikke de andre svarene før jeg postet.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Er det en vikarjobb da eller? Isåfall ville jeg søkt andre jobber, for dette hørtes da useriøst ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå