Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Hvordan få følelsene og tankene til å godta det? Jeg ville rett og slett bare sette meg ned å gråte da jeg innså idag at jeg faktisk likte han. Det er vondt. Og hvordan klare å omgås med han?, har ikke hørt noe fra Han, og har heller ikke tenkt å være den som skriver først. Et det dumt?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Om han ikke er interessert så er det ingen grunn til at du skal skrive til ham eller ringe ham. Ta tiden til hjelp. Det blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Vi er venner og ble egentlig enig om at forhold går ikke, jeg var streng mot meg selv i starten ang det, men nå har jeg hverken hørt noe fra Han eller sett livstegn. Vi er turkamerater, og jeg må på en eller annen måte sette meg inn på det og ikke tenke annet. Vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Om han føler på at du vil mer enn han ønsker han kanskje en liten pause for å skape avstand, det må du bare akseptere og det er kanskje det beste også? Finn en annen turkamerat eller gå alene en stund, la han være i fred. Følelser som ikke får næring dør ut, kanskje best å ikke nære de akkurat nå...
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Det er alltid et hardt slag for egoet når man føler seg avvist. Men det eneste du egentlig kan gjøre er å innfinne deg med det, holde tankene sysselsatt med andre ting, og etterhvert vil savnet avta. Ikke lett, men det er som det sies; tiden leger alle sår. Men om du skal komme over han så er det vel kanskje en god idé å ikke se ham på en stund? Om han ikke tar kontakt lenger, kan det være han vet hva du føler for han, og føler det blir litt kleint å ha kontakt? Uansett, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå