Gå til innhold

Bryllup på sønnens bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i bryllup til høsten, og dtte bryllupet finner sted på vår sønns 2årsdag.

Det er vel ca 1,5 t unna med bil, og vielsen begynner 13.30.

Middagen begynner kl 17.30.

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gutt på 2 år er ikke like oppmerksom på hvilken dag som er bursdagen, så jeg ville elegant feiret han dagen før og ikke laget noe oppstuss.

Bryllup er større enn bursdag :)

Skrevet

Dratt i bryllup og feiret bursdagen en dag senere.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Da hadde jeg/vi sunget bursdagssangen og gitt gave om morgenen, levert lille til barnevakten, kost oss i bryllup og hatt selskap på søndag.

Når man er to år, er det ikke så nøye med hvilke dag feiring er på.

Noen ganger er det enkleste ofte det beste ;)

Skrevet

Du verden, det er nå alt det skal bli problemer av også!

Be bruden bytte dag, så ser du an responsen

Skrevet

Dratt i bryllup. Han er to og skjønner ikke hvilken dag som er hans. Feir dagen før eller etter, gjør ingen forskjell for sønnen deres.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ville dratt i bryllup. Her skal 2-årsdagen feires med selskap en annen dag enn selve dagen uansett så for meg hadde det ikke vært noe problem.

Men dere må nesten kjenne selv på hva dere vil prioritere :)

Skrevet

Takk for svar :)

Regner med vi drar på middagen så får vi noen timer hjemme med sønnen. Og feirer på søndagen :)

HI

Skrevet

Regner med vi drar på middagen så får vi noen timer hjemme med sønnen. Og feirer på søndagen :)

HI

Har dere ikke tenkt å gå i vielsen, bare til middagen??? Hadde jeg aldri gjort. Sønnen deres merker ingen forskjell på om han feires på selve dagen, eller dagen før eller etter :) Men høres jo ut som om det er veldig viktig for deg og være med han på selve dagen, og det må du jo føle på selv. Men hadde iallefall ikke bare dratt til middagen..
Skrevet

HI

Har dere ikke tenkt å gå i vielsen, bare til middagen??? Hadde jeg aldri gjort. Sønnen deres merker ingen forskjell på om han feires på selve dagen, eller dagen før eller etter :) Men høres jo ut som om det er veldig viktig for deg og være med han på selve dagen, og det må du jo føle på selv. Men hadde iallefall ikke bare dratt til middagen..

Hadde aldri dratt på middag i et bryllup uten å delta på vielsen først! Da måtte det være en vanvittig god grunn til det. Synes ikke en toårsdag er det. Den kan feires dagen før eller etter uten problem.

Og en vielse som starter 13.30. Da har dere jo god tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...