Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, der skjedde det.... mistet min lille spire... 7 uker på vei. Folk rundt meg sier; "det var til det beste. det var en mening med det" men, jeg er allikevel lei meg. Selv om ikke situasjonen var ideell for å si det slik. Så, da blir det fortsatt alene mamma til 2 og ikke 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig trist uansett situasjon, følelsene er jo der..

Håper du har noen rundt deg å støtte deg til.

Sender deg en varm klem..

Skrevet

Så trist, Diis80:((

Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping?

Skrevet

[quote name=Endelig mamma:):)' timestamp='1331286972' post='144064712]

Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping?

[quote name=Endelig mamma:):)' timestamp='1331286972' post='144064712]

å så grusomt :( føler med deg! ja, hadde en spontanabort ja... måtte ned på sykehuset og ha utskrapning :(

Skrevet

tusen takk :) ja, jeg har heldigvis folk rundt meg.... det verste er nesten det at her blir det ikke noe nytt forsøk -siden det i utgangspunktet var et uhell, som det kalles.

Skrevet

[quote name=Endelig mamma:) :)' timestamp='1331286972' post='144064712]

å så grusomt :( føler med deg! ja, hadde en spontanabort ja... måtte ned på sykehuset og ha utskrapning :(

det som skjedde var at plutselig så begynte jeg å blø MYE, jeg ble redd og reiste ned på legevakten...vel, nede på sykehuset fant de ut at det var spontanabort på gang...og, det var det.

Skrevet

kjenner meg igjen. mistet når jeg va 8+4 i januar, di som viste at jeg var gravid sa det samme som dine, det var en mening med det, jeg følte at det var utrolig trist å syntes det var bare tull det di sa. men nå når jeg har hadd noen måneder på meg, så prøver jeg å slå meg til ro med at d faktisk var en mening med det. utrolig tungt men livet må bare gå videre, å nå er jeg gravid igjen. livredd, men samtidig så prøver jeg å tenke posetivt.

Masse lykke til videre, et "uhell" kan skje to ganger :)

Skrevet

mista i uke 4 og syntes det var grusomt.. tenker fortsatt på va som kunne hvert.. men eg gravid igjenn uke11+5 ser ut som det går bra.. selvom dette var uhell går det jo ann og tenke mer på det og kansje planlegge det igjenn ? passer jo aldri og få barn :P

Skrevet

Lykke til . er lett for andre rundt og bagatalisere det , selv om du kan sørge ganske mye over livet som gikk tapt . kjenner til følelsen . mistet selv i uke 12 i sept men viste seg på ul at fosteret hadde ligget død asnsynlig siden uke 7+4 men vansklig å si nøyaktig .

i dag er jeg heldig vis gravid 13+2 så nå går det rette veien .

uheld eller ikke . ønsker deg så lykke til og at du etterhvert kan føle babylykke igjenn ... blir bedre etter å ha mistet men det tar noen mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...