Diis80 Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 ja, der skjedde det.... mistet min lille spire... 7 uker på vei. Folk rundt meg sier; "det var til det beste. det var en mening med det" men, jeg er allikevel lei meg. Selv om ikke situasjonen var ideell for å si det slik. Så, da blir det fortsatt alene mamma til 2 og ikke 3.
Vakring74 Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Utrolig trist uansett situasjon, følelsene er jo der.. Håper du har noen rundt deg å støtte deg til. Sender deg en varm klem..
Endelig mamma:):) Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping?
Diis80 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 [quote name=Endelig mamma:)' timestamp='1331286972' post='144064712] Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping? [quote name=Endelig mamma:)' timestamp='1331286972' post='144064712] Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping? å så grusomt føler med deg! ja, hadde en spontanabort ja... måtte ned på sykehuset og ha utskrapning
Diis80 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2012 Utrolig trist uansett situasjon, følelsene er jo der.. Håper du har noen rundt deg å støtte deg til. Sender deg en varm klem.. Utrolig trist uansett situasjon, følelsene er jo der.. Håper du har noen rundt deg å støtte deg til. Sender deg en varm klem.. tusen takk ja, jeg har heldigvis folk rundt meg.... det verste er nesten det at her blir det ikke noe nytt forsøk -siden det i utgangspunktet var et uhell, som det kalles.
Diis80 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2012 [quote name=Endelig mamma:) ' timestamp='1331286972' post='144064712] Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping? [quote name=Endelig mamma:) ' timestamp='1331286972' post='144064712]Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping? å så grusomt føler med deg! ja, hadde en spontanabort ja... måtte ned på sykehuset og ha utskrapning [quote name=Endelig mamma:) ' timestamp='1331286972' post='144064712] Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping? [quote name=Endelig mamma:) ' timestamp='1331286972' post='144064712]Så trist, Diis80:(( Jeg er også på tur til og miste i uke 7+2. Har tvillinger i magen. Kan jeg spørre om du hadde en SA og om du måtte til utskraping? å så grusomt føler med deg! ja, hadde en spontanabort ja... måtte ned på sykehuset og ha utskrapning det som skjedde var at plutselig så begynte jeg å blø MYE, jeg ble redd og reiste ned på legevakten...vel, nede på sykehuset fant de ut at det var spontanabort på gang...og, det var det.
M&G Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 kjenner meg igjen. mistet når jeg va 8+4 i januar, di som viste at jeg var gravid sa det samme som dine, det var en mening med det, jeg følte at det var utrolig trist å syntes det var bare tull det di sa. men nå når jeg har hadd noen måneder på meg, så prøver jeg å slå meg til ro med at d faktisk var en mening med det. utrolig tungt men livet må bare gå videre, å nå er jeg gravid igjen. livredd, men samtidig så prøver jeg å tenke posetivt. Masse lykke til videre, et "uhell" kan skje to ganger
anonym91 Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 mista i uke 4 og syntes det var grusomt.. tenker fortsatt på va som kunne hvert.. men eg gravid igjenn uke11+5 ser ut som det går bra.. selvom dette var uhell går det jo ann og tenke mer på det og kansje planlegge det igjenn ? passer jo aldri og få barn
4gull<3<3 Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 Lykke til . er lett for andre rundt og bagatalisere det , selv om du kan sørge ganske mye over livet som gikk tapt . kjenner til følelsen . mistet selv i uke 12 i sept men viste seg på ul at fosteret hadde ligget død asnsynlig siden uke 7+4 men vansklig å si nøyaktig . i dag er jeg heldig vis gravid 13+2 så nå går det rette veien . uheld eller ikke . ønsker deg så lykke til og at du etterhvert kan føle babylykke igjenn ... blir bedre etter å ha mistet men det tar noen mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå