Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Tror dere Trash Pack er noe å gi i bursdagsgave til gutter som blir 7 år? http://www.toysrus.no/Velkommen%20til%20TOYS,-p-,R,-p-,US/Merker/TRASH%20PACK/THE%20TRASH%20PACK%205-pakning.aspx?id=627486 Bør jeg finne en liten ting til ved siden av? Guttene går i samme klasse og selskapene er med bare noen dager mellom så det bør jo bli likt.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hei! Er det noe de leker med for tiden? Jeg har ikke sett det før, det ser ut som noe smått rask som havner i støvsugeren. Hvis ungene blir glade er alt vel. Du trenger ikke kjøpe noe i tillegg! Det er helt ok å gi gave til 80 kr.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 HI her Jeg aner ikke om det er poppis med disse greiene. Sønnen min har sett disse på reklame på tv og er helt opphengt i dem. Får dem i mindre pakker også så jeg på nettsidene til ToysRus. Synes det er vanskelig å finne noe som er greit og samtidig passer lommeboka min når det er bursdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå