*flux* Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jeg revnet mye under fødsel og hadde flaks fordi avdelingsoverlege var på vakt når det skjedde. Hun sydde meg. Nå har jeg fått innkalling til kontroll men siden det har gått så lang tid har jeg vært hos min faste gym for kontroll. Jeg tenkte jeg skulle droppe den på sykehuset men nå ser jeg at det er hun som sydde meg som står som behandler, betyr det at hun skal se på meg? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Jeg ville absolutt gått på kontrollen på sykehuset! Gynekologen der har jo ekstra god kompetanse til å vurdere hvordan riften din har grodd, og evt hva du/de kan gjøre dersom du har ettervirkninger av riften. Fastlegen din har jo ikke samme kompetanse der... Jeg var selv på kontroll på gynekologisk, ble kalt inn etter 6 uker for kontroll av min rift.
*flux* Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2012 Ikke sant, jeg drar selvsagt om det er hun som sydde meg som skal sjekke, bare lurte om innkallingen betyr det, eller om jeg må gjøre en smertefull undersøkelse til hos en grønn assistentlege som bare har journalen min å gå ut fra .. I så fall kan jeg like gjerne gjøre det hos gynekologen min.
kattemamma Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Ring sykehuset og spør dem! Da får du fort svar på dette, og avbestiller om det skulle vise seg at du får annen lege enn hun som sydde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå