Gå til innhold

Det skulle virkelig ikke vært mulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi fikk forrige barn har vi vært veldig flinke på prevensjon. Jeg har begynt på P-piller, i tillegg til at han aldri får ejakulere i meg. Jeg har glemt pillen 2 ganger, men har ikke tatt det så tungt i og med at han ikke kommer i meg likevel. Da bruker vi alltid kondom.

Men likevel tror jeg at jeg har klart å bli gravid.. Puppene har vokst (faktisk ganske mye) og de har blitt litt "tunge" på en måte, litt sånn som det er når man ammer. Og jeg er flere dager over på mensen... (som alltid (uten unntak) kommer dagen etter siste pille). Siste pille tok jeg nå på mandag.

I ettermiddag skal jeg kjøpe graviditetstest.. Selv om jeg er 100% sikker på at jeg er gravid. Det er vel ikke noe annet som gjør at puppene plutselig begynner å vokse?

Passer så utrolig dårlig med et barn til. Men tror jeg også ville hatt problemer med å ta det vekk. Har to nydelige barn fra før, på 1 og 3 år - så det er kanskje litt tett. Og med en liten leilighet med to soverom har vi jo igrunn ikke plass heller... :-(

Kommer til å ha dårlig samvittighet resten av livet om jeg tar det bort.

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å trøste deg , puppene mine vokser ganske mye i forbindelse med eggløsning og mensen. Meen nå er mine ganske så små . Så syntes godt når kjertlene hovner opp

Skrevet

P-piller kan for noen føre til at brystene vokser ganske mye, det inntreffer gjerne etter noen sykluser på pillen. Selv har jeg gått opp halvannen cup, og jeg var godt utstyrt fra før. Men klart, om man glemmer p-pillen er man ikke trygg igjen på en god stund, og det kommer alltid noe væske fra mannen selv om han ikke får utløsning i deg. Dermed er det nok lurt å sjekke, særlig siden du går på pillen, og det ikke alltid er så gunstig hvis man er gravid.

Skrevet

Hvordan går det? Har du tatt test?

Skrevet

overrasker meg at voksne mennesker ikke vet at det lekker sperm selv om mannen ikke tømmer seg i kvinnen..

Gjest Morn du
Skrevet

overrasker meg at voksne mennesker ikke vet at det lekker sperm selv om mannen ikke tømmer seg i kvinnen..

"Jeg har glemt pillen 2 ganger, men har ikke tatt det så tungt i og med at han ikke kommer i meg likevel. Da bruker vi alltid kondom"

Glemte du å lese disse linjene?

Skrevet

"Jeg har glemt pillen 2 ganger, men har ikke tatt det så tungt i og med at han ikke kommer i meg likevel. Da bruker vi alltid kondom"

Glemte du å lese disse linjene?

"overrasker meg at voksne mennesker ikke vet at det lekker sperm selv om mannen ikke tømmer seg i kvinnen.."

Glemte DU å lese denne setningen? ;)

Uansett, det skal være en god porsjon uflaks inne i bildet hvis man bruker P-piller og ikke fyller full tank. VI satt inn spiral etter barn #2 og når tiden kommer til at den skal byttes ut er det vel jeg som skal under kniven ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...