Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg holder på med en hjemmeside, og plages med et par ting. Jeg skal ha et bilde som header, og dette bildet endrer størrelse fra side til side. Også sidene har forskjellig bredde, Hvordan får jeg ordnet dette? JEg har prøvd å dra sidene, men uansett hvor mye jeg drar blir de ikke like. Er det noen funksjon som justerer alle sidene på hjemmesida like lange? Håper dette var forståelig, jeg er litt dårlig på å forklare noe som jeg ikke helt skjønner selv...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Hei, ville bare si at jeg sliter med det samme, og får det ikke til:P
MammaElisabeth Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Hvordan lager du hjemmesiden? Bruker du et program du har på maskinen din eller webløsningen til du har kjøpt tjenesten av?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Det er en hjemmeside via one.com. Jeg har bare tatt over denne hjemmesiden fra en forening siden den lå brakk og ingen var interessert i å drive den. Muligens de kjører en support-tjeneste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå