Gå til innhold

Frustrert!!


Anniemor_91

Anbefalte innlegg

Dette høres kanskje litt klagete ut, men jeg er ganske frustrert nå!

Jeg er sjukmeldt på fjerde uka nå, da jeg har en bekkenløsning som er veldig vond. Er ikke så mye jeg orker å gjøre og bare det å gå er et problem for meg :( har hatt sju behandlinger hos fysioterapeut, men det begynte bare å bli verre etter det!

Jeg jobber på en fabrikk og går på betonggulv hele dagen, så jeg får ikke lov til å jobbe vanlig av legen. Sjefen min sier at dem ikke har mulighet til å tilrettelegge noe, så da må jeg bare være sjukmeldt. Det syns jeg er ganske frustrerende! Jeg er ei jente som tar jobben min seriøst og som ikke liker å være borte fra jobb. Nå risikerer jeg å være sjukmeldt i 15 uker til (til termin) :(

 

Jeg måtte bare få ut frustrasjonen min et sted.. Er det noen andre her som føler seg frustrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh jah, skjønner alt for godt hva du mener.. Hadde begynnt i ny, nøye utvalgt jobb (planlagte og bli gravid og med den nye jobben kunne jeg jobbe helt til termin) så fikk jeg bekkenløsning i uke 11!!!! Gikk 2 mnd som 50% helt til bekkene bare sluttet og virke og jeg ble sengeliggende, har siden da vært 100% sykemeldt,. Er pittelitt bedre nå, men drit lei av å ikke kunne jobbe, gå turer, bevege meg rundtom, generellt ha et liv.. Men det er ikke lenge igjenn nå! 12 uker så er prinsen vår her, så det får være vel verdt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært fulltidssykmeldt fom. uke 7. Er nå endelig litt i jobb igjen denne uka, 50%, i uke 26, men vet ikke hvor lenge det holder. Og det er ikke viljen det står på her heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt!

Jeg har nå vært sykemeldt i 4 uker pga rygg og bekkenløsning. Det er vanskelig med tilrettelegging da jeg jobber i dagligvare. Går jeg på gulvet skriker bekkenet, og sitter jeg i kassa skriker ryggen. Jeg tviler på at jeg kommer meg ut i jobb igjen, som vil si at de neste 12 ukene blir sykemelding. Synes det er veldig frustrerende da jeg liker å jobbe og liker å bevege meg.

Men er samtidig veldig takknemlig for at det går an å sykemelde seg og likevel ikke bekymre seg for økonomien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...