Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Henta i barnehagen, småbarns avdeling. Der får de av og til lov å se tegnefilm på youtube. Så ho eldste av de ansatte hadde satt på brannmann sam og gått for å skifte bleie. Når jeg gikk forbi pc på på vei ut hørte jeg "skal vi knulle?" " din jævla hore". Var kjapp med å slå av og stakk hode inn på stellerommet og ga beskjed om at jeg slo av filmen fordi den var dubba og hadde språk som ikke egnet seg for barn. Ho ble noe satt ut da for ho trodde brannmann sam på norsk var helt stuerent. Men som jeg sa til ho at det kan skje den beste. Hvordan ville dere reagert på en slik tabbe?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Slik som deg! Også hadde jeg kanskje fnisa litt inni meg.. Tviler på at jeg har blitt sint å kjefta på dama
Bustehue Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Hadde sikkert bare ledd av det. Men jeg må innrømme at jeg ikke hadde vært noen fan av at barnet mitt skulle sett på barne-tv i barnehagetiden.
Gjest Miryks Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Jeg ville flirt det bort og ikke laga noen stor sak ut av det. Eldstejenta her på tre år kom her om dagen og spurte om jeg og hun skulle pule. Det hadde en gutt i barnehagen spurt henne om, nemlig. Sa at nei, det skal vi ikke, for det er noe voksne gjør. Nevnte det i barnehagen for en av de ansatte, og fikk vite at en av guttene har en eldre bror som skal være snill å lære bort nye ord.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Er svært sjelden de ser barnetv der, men en sjelden gang får de største på avdelinga lov. Jeg lo litt når jeg fortalt mannen om det, for som sagt kan det skje den beste. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Jeg ville syntes det var rart at de lot barna se på youtube alene, for jeg trodde alle visste at det ikke er veldig mange klikk fra brannmann sam til ting barn på ingen måte bør se. Men jeg hadde nok ikke kjeftet og jeg regner med at de ikke gjør det samme igjen senere.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 jeg ville nok ha reagert på at de små fikk sitte med internett alene, da det er VELDIG fort gjort å se og høre ting som er vanskelig å slette fra hukommelsen etterpå. Ser vel ikke helt behovet for internett på en småbarnsavdeling heller...
3 er nok! Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Den perfekte mor; utfra profilbildet ditt ser det ut som om du har den perfekte mann også..?
Gjest Alimka Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har en gang gjort akkurat det samme hjemme - grovt dubbet brannmann sam. Sånt kan skje - hadde ikke laget noen sak ut av det
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Den perfekte mor; utfra profilbildet ditt ser det ut som om du har den perfekte mann også..? I wish, men denne måtte jeg nok på internett å finne Men jeg blir nesten distrahert når jeg kommer til bunnen av alle innleggene og finner DEN kroppen der !
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har en gang gjort akkurat det samme hjemme - grovt dubbet brannmann sam. Sånt kan skje - hadde ikke laget noen sak ut av det Jeg irriterer meg grønn over at så mange Brannmann Sam episoder på youtube er dubbet av denne Trygve og Lasse. Er bare griseprat. Sønnen min elsker Brannmann Sam men må ta til takke med å se den på engelsk om han skal se på youtube Men jeg tror jeg hadde flira godt om jeg var deg, HI.. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg sikkert slengt en bemerkning til henne også.. Gjort henne ekstra flau.. Er bare sånn vi gjør det i vår barnehage, er obligatorisk det.. hihi
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Klikkingen går fort på youtube ja... Her startet det med løve i afrika, fortsatte med leopard og vips hadde vi en puppedame i leopardtruse Hadde ikke gjort noen greie ut av det jeg heller, men barn kan ikke sitte på youtube alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå