Gå til innhold

Bare jeg som synes dette ble litt for vulgært?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Kan du legge inn link? Jeg ser bare en stor firkant med en merkelig liten ting øverst i venstre hjørne.

Skrevet

Kan du legge inn link? Jeg ser bare en stor firkant med en merkelig liten ting øverst i venstre hjørne.

er da link her.

Skrevet (endret)

Virkelig usmakelig !!! Aldri i livet om jeg hadde latt min datter være med på noe sånt, men så er det nok litt kulturforskjeller ute og går her.

Endret av Mrs Smith
Gjest Miryks
Skrevet

Jeg gjentar: Jeg ser bare en stor firkant med en merkelig liten ting øverst i venstre hjørne.

Skrevet

Ja, det er ekkelt. Samme med disse små "dukkene" som blir kledd opp som voksne, husker ikke hva det kalles. Slike tilstelninger er jo et trekkplaster for pedofile og annet creepy :/ ALDRI om min datter skal gjøre noe slikt!

Gjest Miryks
Skrevet

Når man bare åpna i firefoxen, så voilà!

Vil sånn egentlig ikke kalle det der dansing. Så mer ut som ungen hadde et anfall der hun spratt rundt.

Men ja, idèen om at hun skulle... fremføre den dansen er sær.

Skrevet

Hun der er da være ikke noe mer en 7 år er hun? Vanskelig å se med all sminken..

Skrevet

Ja eg blei heilt dårleg då eg såg det. ein klar barnevernsak.

Skrevet

Syns hun var flink!! Selv om kostymet kunne vært annerledes... greia var jo uansett å ligne på Beyonce.

Skrevet

Det jeg synes var ille var kostymevalget i begge videoene. De tre jentene blir helt klart proffe dansere hvis de fortsetter med dans for de var superflinke til å være så unge. However!!!: min unge hadde aldri i livet fått vist seg så blottet på tv, eller i noen annen sammenheng med den type kostyme der huden vises i kombinasjon med en slik danseopptreden. Det er normalt med hudfarget stoff i det minste som dekker bar mage og rygg, bein og armer. Ta kunstløpere f.eks. De er helt tildekt selv om det ser ut som de kun har en liten stroppeløs kjole. Til og med J-Lo hadde hudfarget stoff i utskjeringene på overarmene på Oscar-kjolen sin.

Konklusjon: bar hud og minimale kostymer + den type dans er ekkelt, men det hadde vært noe annet dersom de var tildekt med hudfarget/rosa/ferskenfargeet stoff.

Skrevet

små barn skal ikkje læra seg å vera sexy! sex og born hører ikkje saman!

Skrevet

hugsa då eg såg programmet at eg syns det var rart at dommarane ikkje avvikla det.

Skrevet

Jeg synes hun var kjempeflink!! Hun danset dansen til Beyonce, ikke striptease. Brasilianerne tåler nok dette, de som er vant til å se minimale tangatruser og nakne pupper hver gang det er karneval;-) De har en kultur hvor alle danser samba fra de kan gå, samba er ikke spesielt mye mindre vulgært en denne dansen.

Skrevet

Har sett det verre. De begynner med vulgær oppførsel allerede i bhg nå til dags. Har sett folk legge ut bilder av ungene sine som er naken på sommeren på facebook, skrevende så man ser absolutt alt. DET er MYE verre og lettere å misbruke for en pedofil enn en ferdig video der unger heldigvis har klær iallefall.

Skrevet

Har sett det verre. De begynner med vulgær oppførsel allerede i bhg nå til dags. Har sett folk legge ut bilder av ungene sine som er naken på sommeren på facebook, skrevende så man ser absolutt alt. DET er MYE verre og lettere å misbruke for en pedofil enn en ferdig video der unger heldigvis har klær iallefall.

Heldigvis holder de på å opprette en lov om slike bilder av sine barn på sosiale medier. tenk så dårlig gjort av foreldrene. de aner virkelig ikke at bildene kan florere på nettet i mange år etterpå. har sett barn som er ganske store også. det er flaut for dem. greit med bilde av en to åring i badetruse som spiser is på sommeren liksom, men en 8 åring som bader naken i vannsprederen er litt på kanten.

Skrevet

Hadde aldri latt datteren min kle seg sånn på tv.

Men hvis hun hadde hatt en tights og en annen topp f.eks, hadde jeg syntes det vært mer stili..

Dette er jo brasil, så der går jenter og kvinner mer vulgært generelt.. Så der er det nok ingen big deal, men her er det jo helt andre boller.. Det er jeg glad for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...