Bustehue Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Og jeg var så dum å legge igjen beskytterplastikkgreia til sagen ute for et par dager siden. Den er borte. I morges da jeg gikk ut oppdaget jeg at to søppelspann hadde blåst bort. Heldigvis var de tomme så det ikke lå vårt søppel overalt. Fant igjen ett spann i hagen til naboen. Det andre er sporløst forsvunnet. Det er jeg irritert for i dag. Også er jeg irritert for at haugen med rene klær som skal legges på plass bare vokser og vokser.. Hvorfor er det så utrolig kjedelig å legge på plass klær? Takk for meg.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jøss, du bor heftig værhardt til. Sikker på at det ikke er vaskebjørn? Det er det alltid i amerikanske filmer. Rene klær er et luksusproblem. I mitt neste liv skal jeg ha ubegrensa oppbevaringsplass for skittentøy.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Gidder ikke å vente på neste liv. Snart veldig snart skal jeg vinne i lotto. Da skal jeg ha stort hus og aupair. Mitt kjære barn leker jeg med selv, men Alt kjipt husarbeid skal da hun overta. Snakker så klart ikke om noen liten lottogevinst.
Bustehue Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2012 Hehe. Er værhardt på vestlandet mtp vind og regn ja. Har sett relativt få vaskebjørner her. Kan være naboen har sett sitt snitt da, vet at hun har lurket på søplekassen min fra kjøkkenvinduet sitt. Tror jeg skal sette sykkelås på de som står igjen. Rene klær er forsåvidt luksusproblemer. Var verre i forrige uke da jeg plutselig ikke hadde ren pysj og guttungen måtte sove i genser. Da var problemet nemlig for mye skittentøy. Tok tak i meg selv og skulle være flink, vasket klær som en helt jeg. I mitt neste liv skal jeg ha hushjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå