Gå til innhold

Hva slags mor en du i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker du mye med personalet eller leverer du og drar?

Er du den som klager mye osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klager aldri, utveksler vanlige hei og hallofraser - men er ikke typen til å snakke masse.

Er opptatt av at de skal ha så lite jobb som mulig med mine barn, og har derfor alt på stell når det kommer til merking, ekstraklær etter sesong etc.

Skrevet

jeg prøver snakke med personalet om dagen til barna. og vite hvordan ting har gått, om hva de har gjort, hva de har spist.

og jeg er også av dem som sier ifra vis ting går litt for langt for meg.

eks, sender hjem gutten i låneklær når gutten har flere skift i barnehagen.

jeg sier ifra når jeg leverer klærne på en rolig og ordentelig måte.

Gjest yrild
Skrevet

Jeg skravler litt og har hatt en alvorssamtale om maten (som er for sukkerholdig - ikke norsk barnehage). Det er viktig for meg å spørre hvordan det går, ikke hver dag, men ofte. Er jo ikke så mye lillemann på tre forteller om dagen sin ;-)

Skrevet

Jeg er blid og pratsom. Klager sjelden/aldri. Vi er veldig fornøyde med bhg! :)

Skrevet

Snakker mye med personalet. Ikke alltid om viktige ting, men om løst og fast. Når jeg henter liker jeg å spør om barnet mitt har hatt en fin dag. En god dialog er viktig med de som passer det viktigste i livet mitt.

Klager gjør jeg vel aldri. Kvier meg om jeg har noe jeg må ta opp. Men får alltid sagt det med et smil og munnen, men med litt mer alvorlig undertone om det er viktig.

Skrevet

Tror ikke jeg er en som klager mye nei..

Jeg er intressert i barnets hverdag, og spør gjerne hvordan dagen har gått. Jeg følger til bordet om morgenen, og prater gjerne med personalet da. Jeg liker å kjenne de menneskene som delvis oppdrar mitt barn, og som har mye ansvar.. :)

Skrevet

Veldig avlslappet moden 3.gangs mor. Snakker en del ja, men klager ikke, har ingeting å klage på heldigvis.

Glemmer en del, så er sikkert et irritasjonsmoment for de ansatte ;) men skal skjerpe meg fra nå !!!

Skrevet

Jeg slår gjerne av en prat både ved levering og henting. Ikke alltid de ansatte har tid, men jg liker å bli litt kjent med de som passer jenta mi hver dag. De andre foreldrene derimot..... Vi har bodd her ett år må, men kjenner ikk så mange. Tenkte at kanskje det ble lettere å komme i prat med andre foreldre i bhg, men de fleste virker helt uinteressert i det. Snakker med en annen mor på basen, hun er også innflytter. De andre virker ikke som de ønsker å si annet enn hei, til nød. Rart, synes jeg. Barna våre leker jo sammen hver dag.

Klager ikke mye i bhg, men sier høflig ifra hvis det skulle være noe. Men vi er stort sett fornøyde, da :) heldigvis.

Skrevet

Jeg er nok deeeen hønemora ;)

Kanskje litt plagsomt for de ansatte.. Men ja, jeg vil gjerne vite hvor lenge hun har sovet ( for det har jo noe å si om kanskje humøret er dalende utover dagen) Jeg vil også vite om hun har bæsjet ( datteren min sliter litt med magen, så det er viktig å vite slik at hun unngår forstoppelse )

Jeg vil også vite om hvordan formen og humøret har vært iløpet av dagen..

De klager aldri og svarer alltid når jeg spør :)

Så må jeg klage/kjefte litt når de IKKE tar på jenta mi votter ute i flere minus.. For votter må hun ha på hjemme, og da må hun også ha på i bhg.

Skrevet

Barnet mitt går i en veldig liten korttidsbarnehage. Hvis barnet mitt er det eneste som er der når jeg leverer blir jeg gjerne litt og snakker når jeg har tid. Når jeg henter kan jeg finne på å bli en liten stund da også, setter meg gjerne ned og leker litt med ungene. Som regel er det når guttungen nettopp har våknet når jeg henter og han gjerne vil leke litt før vi drar hjem.

Jeg er nok den litt surrete mammaen, som gjør sitt beste, men likevel klarer å glemme noe som skal tas med en mandags morgen. Har ikke hatt noe å klage på enda, men hvis det dukker opp noe tar jeg det opp.

Skrevet

Er vel en vanlig mamma, spør hvordan dagen har vært, om han har sovet og spist bra, om de har gjort noe spes. Er kjempefornøyd med barnehagen, de har blandede grupper, og mini på 21 mnd er minstemann. Opplever alltihd at personalet ivaretar han og får masse oppmerksomhet :) Han er alltid skiftet på når vi henter, har aldri opplevd at han har vært ut-tisset eller at han ikke har vært vasket skikkelig.

Synes de gjør en kjempejobb :)

Han er glad for å se personalet om morgenen, og glad for å se mamma på ettermiddagen. Han virker veldig fornøyd og trygg.

Har med andre ord ingen ting å klage på, derfor har jeg ikke klaget heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...