Babykilo Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Er det flere som er drittleie av å se på Hellstrøm hovere på tv? Ørten forskjellige konsepter, alle regissert for at han skal opptre så suverent og arrogant som mulig. Den greia med at han og en eller annen kjendis skal lage samme mat er den største skivebommen, skal man liksom få lyst til å lage mer mat, til å prøve mer på kjøkkenet av den mannen? Hva er målet? Fremme matglede? Ikke faen, blir bare lei av å se noen være så eksepsjonelt fortreffelig. Og nå skal unge, glade mennesker knuges ned av mister pottesur besserwisser. Stønn! Gi meg bedre tv, så jeg kan slite sofaen uten å bli sint!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Kan ikke noe for det jeg liker at disse helstrøm programma finns. Ser ikke på dem, men sok kokk i ferd med å omutdanne meg så syns jeg det er greit at tv viser hvor ufordrageli en kjøkkensjef kan være. Likte det best da han rydda opp på restauranter for da skinte det igjenom at store deler av bransjen var slik å ikke bare denne mannen. Eller skal sies jeg har bare hatt to virkelig useriøse arbeidsgivere i norge å en drøss når jeg tok en working holiday i australia, men fra det jeg hørte når stakkars nord norske meg var i oslo så var det slik restaurant livet i oslo var. Så greit at unge menesker som tenker på å bli kokk fordi det er så hipt og kult å gøy å jobbe med mat blir advart. Skål med eplebiter for Hellstrøm et ypperlig skrekkens eksepel om ikke annet.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Kan ikke noe for det jeg liker at disse helstrøm programma finns. Ser ikke på dem, men sok kokk i ferd med å omutdanne meg så syns jeg det er greit at tv viser hvor ufordrageli en kjøkkensjef kan være. Likte det best da han rydda opp på restauranter for da skinte det igjenom at store deler av bransjen var slik å ikke bare denne mannen. Eller skal sies jeg har bare hatt to virkelig useriøse arbeidsgivere i norge å en drøss når jeg tok en working holiday i australia, men fra det jeg hørte når stakkars nord norske meg var i oslo så var det slik restaurant livet i oslo var. Så greit at unge menesker som tenker på å bli kokk fordi det er så hipt og kult å gøy å jobbe med mat blir advart. Skål med eplebiter for Hellstrøm et ypperlig skrekkens eksepel om ikke annet. Hva skal du bli når du blir stor da? Og har du forresten lest Kitchen Confidential av Anthony Bourdain? Vet ikke om/hva den heter på norsk, men en rundtur i amerikanske superkjøkken fra innsida - meget underholdende og meget skremmende!
Rosepus™ Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Hohoi, like greit å ikke ha slått på kassa i dag da.... den fyren begynner å bli utvaska... Han kan sikkert å lage mat, men personligheten slik den fremstilles på tv er disgusting!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Kokkejævler heter den på norsk har heldigvis ikke vært så galt noen plass jeg har jobbet. Når jeg blir stor kal jeg bli MATteknolog så jeg holder meg til mat. Bare har en drøm om 8 til 4 jobb å kolleger som kan å te seg som folk. Vet det er kjipe folk overalt, men har aldri hørt om en annen bransje der sjefer brøler og baktaler å stortsett oppfører seg som jocks i amrikansk filmer.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Meget forståelig for en amatør som har prøvd å tro at kanskje tv har overdrevet psykopatfaktoren. Kult, da gitt, mattekno, hva gjør man da? Kokkejævler var en drømmetittel:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Den mannen er gjennomført uspiselig! Fatter ikke hvorfor han får så mange program. Syns rett og slett det er flaut å se på ham, han eier ikke tvpersonlighet. Han er bare frekk ufordragelig.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Den mannen er gjennomført uspiselig! Fatter ikke hvorfor han får så mange program. Syns rett og slett det er flaut å se på ham, han eier ikke tvpersonlighet. Han er bare frekk ufordragelig. Jeg får egt litt vondt av ham - han blir jo bare bedt om å være den karikaturen. Faktisk best (tror jeg, så bare ett program) i den serien hvor han var i familier, der var han rimelig snill og menneskelig.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Syns ikke han var så værst i restaurantene jeg. Det var forferdelig mye som var skakkkjørt. Så den episoden. Der de nesten hadde kjørt et øl og mathus i grøfta. Fordi damen til eiern hadde delt ut forskudd i øst og vest. Skjønte aldri greia med at hun dreiv helle greia og det var hennes drøm, men han sto økonomisk ansvarlig. Hellstrøm kjeftet litt, men med tanke på hvordan alle involverte der ikke gjorde noe særlig til jobb forsynte seg fra bådde kasse å lagebeholdning trur jeg at jeg ville vært atskillelug krassere. Hvis jeg skulle rydde å oppdaget noe sånt.
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Hellstrøm er faktisk en fin fyr på privaten, og han kan lage mat som er til å dø av nytelse for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå