Gå til innhold

Tatovere barnas navn....trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal tatovere barnas navn på underarmen, men vil ikke at de skal være leselige for andre. Er det noen som har noen ideer til språk, fonter eller oppfunnet språk( tenker på feks alvisk osv) som er anvennelige. Vil jo ha noe skjegg veit blir riktig. Er derfor skeptisk til språk som ikke har vårt alfabet....noen sonar noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Autocorrect? Hihi :) Har du ingen venner som kan noen av disse språkene som bruker andre alfabet? Da kan du iallefall stole på at det blir riktig :)

Skrevet

Tja, har noen men da blir det litt vel likt som her. Hadde det vært ord ville det jo blitt noe annet men navna er ganske like...men er nettopp det som er problemet, må jo vite at det blir rett...heller mot gresk, der er en av bokstavene annerledes.hmm ikke lett

Skrevet

Hva med å gjøre det på en litt annen måte, Jeg skal ha forbokstavene til mine to nydelige barn flettet inn i en tatovering som jeg vil ha på ryggen. Intensjonen er at bokstaven skal synes for de som vet at den er der, men hvis man ikke vet om det så ser man det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...