Gå til innhold

Når har dere første svangerskapskontroll?


Angel86

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på når man skal ha denne, legen min sa at det var ikke noe vits før uti midten av april..var en vikarlege som virket veldig uinteressert, og jeg synes det er litt seint...når har/hadde dere første kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på tidlig UL i dag... Men svangerskapskontrollen drøyer de til uke 12 her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de drøyer den til uke 12-14 her og, synes det var litt seint..men er kanskje ikke det likevel da :) Har tidlig privat ul i uke 13..er nå i uke 8, så lurer på om jeg skal fremskynde den litt..:o Er bare godt å få bekrefta at det er noe som rører på seg der inne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidlig ultralyd på mandag. Da er jeg 11+0. Gleder meg stort til å se at alt står bra til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffa når ul timen er i uke 13. men er jo knøttet myyye større og<3<3<3<3<3 gleder meg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førskommende torsdag, og da er jeg 8+1 (tror jeg...)

Har type 2 diabetes og måtte begynne med insulin da jeg fant ut jeg var gravid, så blir tett fulgt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen fredag 9. mars, men da bare for en kort prat om hvordan vi skulle gjøre det framover, pga av komplikasjoner ved tidligere svangerskap. Var da 10+0.

Legen sendte da henvisning til tidlig UL, så regner med at det blir i løpet av uka her. (uke 11)

Skal ha første svangerskapskontroll den 20. mars, i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her måtte jeg være helt sikker på att jeg var 12uker på vei før jeg fikk komme på kontroll fikk jeg beskjed om i skranken..

men så satt hun meg opp neste uke, og da er jeg 9!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidlig UL om en uke. Da er jeg 11 uker på vei :) Har vært hos legen og fått helseskjema før dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll hos legen da jeg var 11+0, skal igjen når jeg er 15+2.

 

Skal på tidlig ul i neste uke når jeg er 12+1, og til jordmor når jeg er 16+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...