Gå til innhold

Er så letta, lykkelig og forelsket <3


Heidi <3

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vert på fosterdiagnostik, og det var en blandet opplevelse.. tårene rant da jeg la meg opp på benken, minner og frykt for gjentakelse var stor!

 

Men så fikk vi se den lille babyen vår som lå så fint og sov, med et hjerte som banket og ingen tegn til feil eller mangler! Så nu er jeg så gla og letta.. tror jeg skal greie og slappe av litt mer utover svangerskapet nå, og så blir det sikkert enda bedre når vi pasere uke 18 og ordinær ul.

 

Nå lure vi på om vi skal bestille sydentur, når vi har sett at alt er bra. Hadde vert deilig da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre!! Nå kan du slapp av og tenker litt på positve ting :) Hørs deilig ut med ferie ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tok blodprøvene i forkant, fikk du svar før. ellee under ul på om dem var bra???? skal selv inn uke 13=-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tok blodprøvene i forkant, fikk du svar før. ellee under ul på om dem var bra???? skal selv inn uke 13=-O

 

Jeg har ikke tatt noen blodprøver?? dem sjekka bare at alt så bra ut, at ryggraden så fin ut, at hjerte slo, at målene stemte, nakkefolden, og blodomløpet.

 

( forige gang var der store feil i ryggraden, så det var vel hovedsaklig dette vi var bekymret for. )

 

Hvilke blodprøver har du tatt? og hva skal de kunne indikere?

 

(Men jeg var innlagt på sykehuset med hypermesis for ikke så lenge siden, og da tok de en del blodprøver. så kan hende de sjekka ut ting da.. )

 

vet desværre ikke svaret på spørsmålet ditt, men masse Lykke til! :)

Endret av Heidi <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en duotest dem tar i forkant for og utelukke kromosonfeil osv....... skal ta det 5 dager før ul... Men sikkert ikke samme greiene som deg da. skal og sjekke nakke osv på ul da... men men.. gruer meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med gode nyheter! Håper dere klarer å slappe av og kose dere i tiden fremover :)

 

Vi skal ha duotest på mandag. Tar blodprøve og UL samme dag, men ser UL`en fin ut, så skal vi også prøve å slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en duotest dem tar i forkant for og utelukke kromosonfeil osv....... skal ta det 5 dager før ul... Men sikkert ikke samme greiene som deg da. skal og sjekke nakke osv på ul da... men men.. gruer meg....

 

Okei, her har det ikke vert kromosomfeil før så sikkert derfor dem ikke tester dette. ( + at jeg er 26 år, spiller kansje inn.?. )

 

Du må ha masse lykke til, og så må man bare ha tro på at det går bra. Men skjønner at du gruer deg.

 

klem klem, i en lang og ventende situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:-) snakka med dem å får vite alt under ul.. håper alt er bra<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...