Gå til innhold

noen her med silikon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen anbefalte 350 gram. Syns det høres mye ut med lest om fler som sier at 350 gram er langt for mye.

Hvordan hadde dere det etterpå? Er dere fornød med resultatet?

 

Etter å ammet 2 unger er det ikke mye igjen i disse hudslompene.. Eier ikke fett igjen i de..

 

Så skal bli deilig å få fikset de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 260 i hver og når jeg veide 50 kg og ikke hadde fått barn var det helt passe, langt i fra stort men det var i allefall noe der :) så 360 høres ikke for mye ut. det kommer helt ann på om det ser naturlig ut i fht til resten av kroppen din. jo større du er jo mer er det naturlig å legge inn. er du "akkurat passe" er sikkert 350 en fin størrelse. :)

Skrevet

Haha, nå begynte jeg å lure på hvor mye mine pupper veier. Heldigvis har jeg ikke bruk for silikon, de er fine og runde med perfekt størrelse selv etter å ha ammet to barn (ja føler meg heldig), men skulle likt å visst hva de veier hver av dem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...