Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Flott med lye farger men her jeg leier nå synes jeg rett og slett det blir litt FOR hvitt. Hadde jeg eid den selv skulle jeg malt den i en litt dusere tone, men her er det liksom ekstremt lyse-hvitt-hvitt. Jeg har: - prøvd å pynte med noen morsomme wallstickers til glede for ettåringen
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 ops, ble postet før den var ferdig. Jeg har pyntet med tepper på parkettgulvet, litt planter og en mørk hylleseksjon. Fargede puter på sofaen. Fargerike kjøleskapmagneter og et bilde jeg fant på fretex (er ikke så rik). Men synes allikevel hvitheten "skinner gjennom." Det blir liksom for mye kontrast.. Hmm hvis jeg hadde kunnet skulle jeg gjerne malt dørkarmene til soverommet i noen farger. De er også helt hvite, alt er det. Leiligheten er ikke så stor og stue og kjøkken går i et. Noen interiørflinke med sans for farger som kan hjelpe?
mamma'n til 2 :) Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Gardiner da? I den fargen du liker La 1åringen tegne et par tegninger, kjøp et par billige rammer (fretex,nille,salg o.l) og heng opp som pynt Masse minner, og kjempe kos Vegghengte lysestaker, også billig på Nille og fretex
NormaJean Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Ikke mal dørkarmene. det kan fort bli veldig voldsomt. Spør om du kan få lov til å male veggene. Hvordan er belysningen? Hva med en lampe som har skjermer i feks orange/ tre som gir ett mye mykere lys? Lampeskjermer er en effektiv måte å forandre fargene i ett rom på
helene0: jan09+jun11 Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Hva med å kjøpe stoff og henge det på veggen. Det har jeg gjort med stor suksess. Kjøp 2,5 m stoff, fest en tynn rundstokk med stiftemaskin (kan sikkert bruke små spiker og hammer isteden) i hver ende og hekt den på spikere helt oppunder taket. Mange billige og fine stoffer på IKEA og stoff og stil (har nettbutikk om du ikke bor i nærheten) Jeg har hvit vegg og har valgt et mønstret stoff med hvit bakgrunn, på den måten blir det ikke så hardt. Tror min kreasjon kostet i underkant av 200 kr (hadde stiftemaskin fra før)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Takk for tips Skal nok bruke mange av dem. Ser at jeg har litt lite lamper ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå