Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Skulle hatt mensen for 2 dager siden... Jeg er alltid (!) i rute til vanlig.. Nå er jeg mega redd for at jeg skal være gravid... Har ei på 12 mnd. Økonomien strekker ikke til om vi får en til akkurat nå. Vi har tatt våre forhåndsregler, men for noen uker tilbake var vi usikre på om kondomet hadde sprukket litt.... Hjelp.. nå er jeg redd! Jeg vil ikke ta abort.. Kommer til og bryte sammen om jeg er gravid tror jeg.. uff.... Måtte bare skrive det her inne og få det ut... Tanken på abort er helt forferdelig! Om jeg ikke er gravid nå, skal jeg ihvertfall sette inn p-stangen som jeg egentlig hadde planlagt..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå