Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jenta vår på 16mnd er IKKE glad i brødmat. Det meste kommer ut igjen og kan bruke evigheter bare på innmaten til en skive. Hun klarer med andre ord ikke å spise seg mett på dette. Spurte i bhg om de ikke har muligheten til å gi henne litt grøt i tillegg til skive under lunsjen, slik at hun holder ut bhg dagen? EHm nei, det tror jeg blir vanskelig var svaret jeg fikk.. Og de har klaget over at jenta vår er så utrolig grinete etter hun våkner fra luren sin. Hun får yogurt og frukt rundt kl 14, MEN om vi ikke henter før kl 16 en dag, så er det bare hyl og skrik fra kl 15 pga at hun er sulten... Prøvde å forklare de på avd at hun blir lei og grinete når hun er sulten, og at det vil bli mye bedre om de supplerer med litt grøt de dagene hun knapt spiser noe til lunsj.... sukk har ikke lyst til å ha jenta vår der lenger jeg...
Brillemamma Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Hva?? Hvorfor kunne de ikke det?? Jeg jobber selv i bhg, og man gjør som foreldrene ønsker! VI gjør hvertfall det. Har hatt mange barn som feks skal ha middagsglass til frukt i 2-halv3 tiden. Dette er noe vi selvsagt gjør! Nei, ta dette opp en gang til, og forlang at hun skal få litt grøt. Det bør ikke være noe problem!!
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jøss! Da vi var på visning på bhg jenta mi skal begynne i fikk jeg beskjed om at de lager grøt, koker flasker og mme om vi ønsker dette Det var visst mange som fortsatt spiste grøt når de begynte i bhg, Noen ville ha brødmat andre grøt. Er et barn sulten før det er mat, tar dem barnet med på kjøkkenet å gir det mat... samme om et barn er sulten etter mat... Synes bhg deres hørtes vrange ut, stakkar jenta må jo få mat
Moden mamma til 3 :) Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jobber selv i barnehage, og skjønner ikke helt tankegangen her... Sevsagt skal datteren din få grøt dersom hun ikke er glad i brødmat! Det burde være en selvfølge...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 tAKK! Skal samle motet og ta det opp nok en gang når jeg henter litt senere.. Hadde hatt henne hjemme om jeg var i form siden jeg er sykmeldt, men hun elsker bhg ellers og er veldig sosial. Så et par timer er jo bare godt... Ville bare høre om jeg var en skikkelig tuppemamma eller hva... Middagsglass til yogurten var igrunn ikke dumt det!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 De må nesten gjøre det. ikke alle barn spiser brød, så det å gi hun litt grøt burde gå. Ingen barn skal gå sultne fordi personalet ikke kan gi barna mat! Ta det opp!!! å krev!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Jeg jobber også i bhg og dette syns jeg er utrolig dårlig av de. Bhg er en service institutt og å be om grøt er ikke å be om mye. Det viktigste er vell at barnet får i seg mat, og dermed er barnet også fornøyd.... Dette hadde jeg faktisk ikke godtatt
SmellyCat Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Signerer resten her. Klart ungen bør få andre tilbud om hun ikke klarer å spise seg mett på brødmat. Ingen unger skal gå sultne i bhg vel...?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå