Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har: Stått opp med begge barna og gjort de klare for dagen Fulgt eldstemann til tannlegen og bhg Handlet Ryddet og vasket huset. Pusset vinduer Måkt snø Vasket 2 maskiner med tøy. Alt dette før kl var 12. Er veldig førnøyd med hvor effektiv jeg har vært i dag Hva har dere gjort i dag? Ha en strålendes dag alle sammen
Gjest Mentha & Junior Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Stått opp 04.30 og bistått ved tømming av et fjøs for dyr. Etter det har jeg ligget på sofaen og vært syk og syntes synd på meg selv
2_små_og_flere_grå Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Tja, kan ikke skryte på meg for mye i dag, men: Gjorde klar barna til barnehage (pappan kjørte dem i dag) Surfa litt på nettet La sammen klær og lufta litt på soverommene Gikk tur med bikkja ... og ellers egentlig bare sitti foran datan og sløva Uff, så lat jeg blir når jeg er aleine hjemme.. men det er eeegentlig litt godt da, siden det er sjeldent jeg er alene og at jeg skal jobbe hele helga
Zana123 Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Forsovet meg (etter en lang våkenperiode med babyen i natt), kledd på babyen, bråluftet hunden, gitt hunden medisiner, forbannet bilen som ikke ville starte, forbannet snøen som lå på bilen til mannen (samtidig som jeg takket mannen inni meg for å ha tatt toget i dag), kastet babyen i bilen og grisekjørt til helsestasjonen og rakk faktisk timen(!), handlet, trillet tur med hund og baby, ordnet med klesvasken og sitter nå og ser på alt rotet jeg skulle gjort noe med...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Har gjort fantastisk lite Stått opp Dusjet Vekt lillemor Spist frokost Levert i barnehagen Vært på veiledning Levert en dyne Drukket kaffe med naboen Blogget Vasket opp, matet katten og surret på nett
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Koosa meg med barna! Lang frokost + lunsj - sett kaptein sabeltann og vaska en vask - og hengt den opp Hjemme dag med ungene og litt slappdag!!
håperpåvinterbarn Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 åpen barnehage med lille jenta mi og ellers de vanlige rutinene. ikke ryddet en flekk, er jo kvinnedagen jo Ha en flott kvinnedag damer!
SmellyCat Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Forsovet meg (etter en lang våkenperiode med babyen i natt), kledd på babyen, bråluftet hunden, gitt hunden medisiner, forbannet bilen som ikke ville starte, forbannet snøen som lå på bilen til mannen (samtidig som jeg takket mannen inni meg for å ha tatt toget i dag), kastet babyen i bilen og grisekjørt til helsestasjonen og rakk faktisk timen(!), handlet, trillet tur med hund og baby, ordnet med klesvasken og sitter nå og ser på alt rotet jeg skulle gjort noe med... Trodde det sto at du hadde FORLOVET deg etter eb lang våkenperiode med babyen.hehe. Forsovet deg, var noget mer logisk ja Jeg har "studerehjemmedag" og det er rolige dager. Sto opp med ungen, som sov en time lenger enn vanlig Mata han, pakketog leverte han i bhg. Surfa på nettet. Lest skoleting og mailet en del for å få tak i mer litteratur Surfa litt mer (en av jentene i barselklubben min oppdaget at hun var gravid igjen i dag, så har hengt litt mer på nett enn vanlig) Nå har jeg spist lunsj, sjekka at jeg har alt jeg trenger til middagen og nå skal jeg studere litt igjen. Måtte bare se om det var noe nytt på dib først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå