Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 hvor mye er vanlig å gi i konfirmasjonsgave i dag? skal i konfirmasjon til niesen min i mai. Jeg er jo alene og har ikke kjempemye tilovers. mine to søsken tenker å gi 1000 kr hver. Jeg vil jo ikke være gjerrig, men syntes det er litt mye for min lommebok?! eller bør det være såpass?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg ga 1000 kroner til fadderbarnet mitt, men jeg har råd til det. Folk må faktisk kunne ta inn over seg at vi som er alene kanskje ikke har like god råd som de som er to. Gi det du har råd til, det er sikkert mer enn nok!
☆☆☆ Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 1000 er passende til en niese, synes jeg. Men gar du ikke såpass å avse er det en ærlig sak. Man må tilpasse seg den virkeligheten man lever i..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Når par gir 1000,- så er det i realiteten 500,- per hode. Du er kun deg selv og har derfor bare et hode og da tenker jeg at 5-600,- er en fin gave fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå