Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har time på gynekologisk poliklinikk for å ta celleprøve og sjekke stingene etter fødselen i morgen også har jeg selvføøølegelig fått mensen i dag. Det er jo naturlige greier og har bare små blødninger nå som jeg går på ceracette, men burde jeg egentlig bare bytte timen?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg gikk på gu på sykehuset når jeg hadde mensen, de brydde seg ikke noe om det. De har jo sett blod før. Det hender at celleprøven kommer tilbake og må tas på nytt hvis det er for mye blod, men min gjorde feks ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå