Gå til innhold

Gynekolog og mensen?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time på gynekologisk poliklinikk for å ta celleprøve og sjekke stingene etter fødselen i morgen også har jeg selvføøølegelig fått mensen i dag.

 

Det er jo naturlige greier og har bare små blødninger nå som jeg går på ceracette, men burde jeg egentlig bare bytte timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på gu på sykehuset når jeg hadde mensen, de brydde seg ikke noe om det. De har jo sett blod før.:)

 

Det hender at celleprøven kommer tilbake og må tas på nytt hvis det er for mye blod, men min gjorde feks ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...