clarice_starling Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Heisann Jeg bare lurer på hvilke kjønn dere har, og i hvilken rekkefølge de kom? Og om alle har samme far og mor.. Og kanskje et par setninger om hvordan livet med 4 unger er? Takk takk Liker Svar Multisitat
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 4 jenter alle har samme far. Det er hektisk, med henting, levering, middag, kjøring til aktiviteter, lekser, husarbeid, bursdager, håndball kamper osv osv Når man kun har tiden fra 1630 og utover kvelden, men samtidig så liker jeg å ha det litt hektisk. Så klart noen perioder skulle jeg ønske det skjedde litt mindre, men det går fort over. Jeg syns ikke overgangen fra 3 til 4 barn var særlig stor, så jeg hadde nok hatt det like hektisk med 3.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jeg og mannen min har fire barn sammen, altså samme mor og far på alle. Har en gutt på 10 år, gutt på 8 år, jente på 4,5 år og jente på 3 år. Livet med fire barn er hektisk, særlig etter at de vokser til. Det går mye tid til trening, lekser, vennebesøk, barneselskaper, turneringer, cup'er med idretten osv. Der vi med barnehagebarn hadde rolige ettermiddager etter jobb har vi nå fullt program med skoleguttene. Det er mye klesvask, logistikk, planlegging osv, men for det meste er det gøy, spennende, koselig og bråkete Jeg ville ikke valgt annerledes, man blir selvfølgelig sliten av og til, men familien fungerer godt og vi har en god stemning i huset om en kan si det sånn. Vi prøver å unngå stress og jag, men ha gode rutiner og planlegge godt så vi får en grei flyt på tingene. Det er mye kos, mange som liker å kose i armkroken og alltid minst en unge som ønsker det. Jeg har selv fire søsken og har overhodet ingenting negativt å si om storfamilien, jeg ønsker å gi ungene mine en like god oppvekst som jeg selv hadde, mange søsken og en sammensveiset familie er en del av det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Gutt, jente, gutt, jente. Nr 4 har en annen far. Det er stor aldersforskjell her da, men livet som 4-barnsmor er godt det
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har 4 barn Jente, gutt, gutt, jente. Eldste har en annen far og er en god del eldre, mens de 3 minste har samme far. Livet er hektisk og kaotisk til tider. Mye volum. Men de har enorm glede av hverandre, og er oppriktig glade i hverandre til tross for at det virker som om de holder på å drepe hverandre innimellom. Men det er masse kos og klemmer dem i mellom. Og guttene har hver sin seng (køyeseng) men velger å dele seng hver natt til tross for 3.verdenskrig tidligere på dagen. Er den ene borte så er det masse mas om "når kommer han hjem?". De savner hverandre om de ikke er sammen en dag.
clarice_starling Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2012 Dere er kjekke som svarer.. Jeg er litt nysgjerrig da vi har 3 gutter.. som jeg eeeeeelsker over alt, og aldri ville byttet. De to første er tett, og så har vi fått en til nå.. Vi vurderer en til.... litt fordi vi ser hvor stor glede de to eldste har av hverandre, og at de alltid har en lekekamerat.. og det blir kanskje kjedelig å være minstemann, som liksom blir "på slep"... Og så må jeg innrømme at det hadde vært gøy om det skulle dukket opp jente.. jeg vet mange kanskje synes det er en dum grunn, og vi ville ikke fått en til bare pga av det.. det kan like godt bli en gutt, og det er vel størst sannsynlighet for det Men på den andre side blir livet kanskje enda litt travlere, det må investeres i ny bil, huset er stort nok, så det gjør ikke noe. Det kan bli vanskeligere å få barnepass (noe vi ikke bruker såå ofte), og dyrere å reise med alle. (All familie bor et stykke unna.. og flybilletter innenlands er ikke noe å spøke med)... Dessuten er samboeren min redd for at det plutselig skulle skjedd noe med meg, og han ble sittende igjen med 4 stk alene... Og han tenker også at det blir enda en å bekymre seg for... Så her veies det opp og ned. Jeg er voksen nok til at jeg ikke synes vi kan vente for lenge.. og vil da at de skal bli såpass tette at de kan ha glede av hverandre.. ¨ jeg koser meg så utrolig mye nå med minstemann... nyter det mer enn jeg greide med første.. for da var det også så mye nytt og ukjent.. (koste meg da og altså, men føler jeg nyter det enda mer nå).. og med andremann så ble det bare hektisk og to babyer, to bleieunger + + +.. Men nååååååå er alt bare perfekt.. hmmmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå