Gå til innhold

Hvor ofte skifter du mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mobilen begynner å vise tegn til å slukne for godt eller annen grunn?

Hva gjør dere med de gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skifter 1gang i året pga abonnementet mitt. :) Skal skifte nå i mai igjen når bindingen går ut.

Gamle mobiler selger jeg. Men vet ikke helt om jeg vil selge den jeg har nå, så skal nok beholde den, selv om jeg ikke skal bruke den.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Kjøpte meg ny mobil i fjor fordi jeg ville ha smarttelefon. Den forrige kjøpte jeg i 2006, og den ligger fortsatt i roteskuffen som reservetelefon ;)

Skrevet

Bytter når den gamle har blitt dårlig, kan være alt fra taster som ikke virker til dårlig kontakt, stygg skjerm e.l.

I snitt bytter jeg vel hvert tredje år eller noe sånt.

Leverer inn den gamle selvfølgelig, er jo spesialavfall som kan leveres hos forhandler.

Skrevet

Når den ikke funker som den skal lenger. Dem jeg har nå har jeg hatt i ca 1,5år og funker kjempe fint ennå, er ikke engang riper i skjermen. Den jeg hadde før der hadde jeg i 3år, den funka, men var ikke så veldig god lengere, den fikk stedattera mi, da hennes var blitt borte. Og for ho funka den helt greit siden ho kun skulle ha den for å ringe foreldrene sine og så de kunne ringe ho

Skrevet

Har de stort sett til de går i stykker. Den jeg har nå har jeg hatt i 2-3 år, husker ikke helt. Funker fortsatt utmerket. Og den er sånn gammeldags type, uten touchscreen eller mulighet for app'er e.l.

(har hatt 5 eller 6 mobiler på 16 år)

Gjest Miryks
Skrevet

Altfor ofte. De siste 6 årene har jeg byttet 1-2 ganger i året. Jeg går fort lei, og har store krav til mobilen.

Nå har jeg Samsun SII, og har ikke noe å klage på etter 6 mnd.

De gamle mobilene ligger i en boks i kjelleren. Kan jo plutselig få bruk for en nød-telefon.

Dessuten er de back-up harddisker for bildene mine.

Skrevet

Når jeg ikke får til å sende meldinger lenger, nå har jeg teip bakpå for å få mobilen til å sitte sammen. He he

Skrevet

Når den er ødelagt slik at den ikke lenger lar seg reparere, eller reparasjon koster så mye at det ikke er lønnsomt. Den forrige mobilen hadde jeg i 7 år, den før der igjen i 4. Den 7 år gamle virker fortsatt, men har en sprekk i skjermen som gjør det utfordrende å lese meldinger. Da jeg gikk innom en forhandler med den for å høre om det var dyrt å få nytt glass, så utbrøt ekspeditøren : "Jøss, finnes de enda?!", og holdt i den som om den var en antikvitet...så da kjøpte jeg meg en ny.

Den har jeg nå hatt i litt over et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...