Gå til innhold

til legen imorgen


hippimamma

Anbefalte innlegg

SPENNENDE, er veldig nervepirrende første legetime imorgen. håper å få se en sprell levende reke. det er litt bittersøtt for akuratt 1 år siden hadde vi en ma i uke 8-9 kun 1 uke etter vi hadde vært på ul og sett et levende minifoster fikk vi konstantert det jeg fryktet. Nå er vi super klar for endelig og ha blitt gravide igjen på egenhånd når vi egentlig er slitere og skulle til haukeland. Nå har jeg fått utsatt ivf samtalen til sommeren dersom det ikke går bra nå. men jeg håper vi slepper det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel var ikke mye og se på innv. Ul i uke 7 :( skal ta hcg så får vi se om det går rett vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel var ikke mye og se på innv. Ul i uke 7 :( skal ta hcg så får vi se om det går rett vei..

meeeen, jeg gir meg ikke så lett. og ringte Sigridsultralyd for og høre om det ikke skal ses noe på ul bortsett fra at livmoren er større enn normalt.. i uke 6-7 skal man kunne se noe og høre hjertelyd... så da får jeg vente spent til Tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk svar på hcg prøven jeg tok på fredag og det var over 31 000 så blir spennende og se hva svaret blir på prøven jeg tok i dag. krysser firngene for imorgen at ul viser gode nyheter :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blodprøvene er stigene og på ul viste det et bittelite embryo med dunkende hjerte :-) jeg hopper herved over i november klubben ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...