Gå til innhold

Det at de har forandret på Grandiosaen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at jeg tror at noen av dere her inne spiser slikt da, men jeg må nok krype til korrset og si at jeg kjøpte meg en på lørdag. det burde vel egentlig innføres dødstraff for det.. men vent det er det jo for jeg kommer jo til å dø minst 50 år tidligere enn hva jeg egentlig skulle men pytt pytt ;)

Jeg skal også si at jeg har spist Grandiosa før det og så jeg burde egentlig vært død...

Jeg likte ikke det at de har gjørt bunnen tykkere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de forandret på grandisen?? De uttalte jo for en stund siden at de ikke kødder med folkets favoritt! Litt usikker på om de brukte akkurat det ordet, men samme betydningen hvertfall! :P

Huffda, dette var dårlige nyheter, de kunne jo advart på forhånd så jeg kunne hamstret i det minste.

Skrevet

JA, den nye er ikke like god. Til ditt forsvar, så er det ikke palmeolje i gradisen ;) Meen, den med skinke er ikke helt skinke da.

De bruker masse rester i kjøttet, bl.a hestekjøtt!!

Jeg liker taco grandisen, NAM!

Skrevet

Har så lyst å smake den Grandiosa Nachos, men den er jo så dyr.. :o

Skrevet

Har så lyst å smake den Grandiosa Nachos, men den er jo så dyr.. :o

JA, alt for dyr!!

Skrevet

JA, den nye er ikke like god. Til ditt forsvar, så er det ikke palmeolje i gradisen ;) Meen, den med skinke er ikke helt skinke da.

De bruker masse rester i kjøttet, bl.a hestekjøtt!!

Jeg liker taco grandisen, NAM!

Neida, de bruker ikke hestekjøtt. Hestekjøtt er ikke storfekjøtt..

Skrevet

Hva er galt med hestekjøtt? Er det ikke bra at resursene utnyttes?

Skrevet

hestekjøtt er storfekjøtt jo!!

Skrevet

Hest er best som pålegg...

Skrevet

sorry, hest er ikke storfe... :/

Skrevet

Nei, men de som lager Grandiosa anser det for det. Les artikkelen som nevnes i tråden her, der står det tydelig at i det de kaller storfekjøtt, også finnes hest.

Deres definisjon av skinke er en helt annen enn den vi vanlige folk har, og nå også definosjonen av storfe.

Så don't shoot the messenger.

Skrevet

Ser jo nå at den linken oppi her ikke var til den artikkelen jeg mener. Den sto i Dagbladet (?) for noen dager siden, og da sto det klart og tydelig at det også fint kan være hest i Grandisen.

Ikke at jeg ser forskjellen på å spise det og okse da, sånn sett.

Skrevet

Så for å oppsummerer: det eneste de har gjort med grandisen er å lage tykke bunn på den? Ellers smaker den det samme eller hva?

Skrevet

Stabburet hadde et innlegg i dagbladet i går der de benektet bruken av hestekjøtt.

Grandis er ok innimellom, men jeg kan ikke begripe at det skal gå an å spise ofte. Kjedelig mat...

Skrevet

Nei, men de som lager Grandiosa anser det for det. Les artikkelen som nevnes i tråden her, der står det tydelig at i det de kaller storfekjøtt, også finnes hest.

Deres definisjon av skinke er en helt annen enn den vi vanlige folk har, og nå også definosjonen av storfe.

Så don't shoot the messenger.

Du har missforstått litt. Stabburet benekter at de har hest i pizzaen sin og de forklarer at hest ikke går under betegnelsen storfekjøtt...noe de også har helt rett i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...