Gå til innhold

litt ukeforvirret her.. heh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du går først over i andre trimester når du er ferdig med uke 12. Det står inne på profilen din, hvis du klikker på mors uke 12..( den teksten som beskriver uken ) så helt nederst står det at denne uken er den siste uken i 1. trimester.

så når det står du er nå 13 uker, da kan man gå over i 2. trim. ihvertfal ifølge det som står på bim.

Dette er jeg også usikker på!! jeg vil så gjerne si at jeg er i 12. uke nå, men vet jo at det egentlig er 11+5. Har moderert meg, og sagt hver søndag (ukebytte), at "nå går jeg inn i x.-te uke..." (Altså, tolvte uke ved sist skifte nå ;) høres veldig mye bedre og tryggere ut å alltid ligge en uke på forskudd, hihi =)

Jeg er 12+0 i dag, og sier at jeg går inn i uke 13... Og det er vel ene og alene pga at jeg føler jeg har offentliggjort dette litt vel tidlig (altså bare litt over en uke siden.. :P). Føler meg liksom litt "mer" gravid om jeg sier i uke 13.. og magen begynner å synes.

I de forrige svangerskapene gjorde jeg det ikke sånn, da skulle "lure" til meg noen uker.

Rare rare meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...