Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er gravid i uke 26, syk med mykoplasma på 4. uke, og veldig sliten. Har fra før tre aktive gutter, og nå sliter jeg skikkelig med å holde humøret oppe. De to minste guttene har vært krevende i det siste, og kombinert med kvalme, dårlig søvn og bekkenløsning blir det rett og slett for mye for meg. Av og til må jeg trekke meg tilbake for ikke å eksplodere. Jeg prøver å gjøre hverdagen så enkel som mulig. Legger frem klær og smører matpakker på kvelden. Rydder så mye jeg orker (blir gal av rot), og planlegger måltider etc så langt det går. Prøver å stå opp en halvtime før resten av huset, slik at jeg kan slappe av, ta en kopp te, tenne lys og ha god tid på badet for å få en god start på dagen. Allikevel merker jeg at jeg er vanvittig sur hele tiden, og må kosntant ta meg sammen for at det ikke skal gå utover familien. Prøver å skåne barna og mannen for det dårlige humøret mitt så godt jeg kan, men skulle så gjerne hatt overskudd til å nyte hverdagene sammen med de fine guttene mine. Er det noen som har tips og råd å komme med til et vandrende hormontroll? Flere som har det slik, og hva gjør dere eventuelt for å lette plagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå