Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Forrige uke var han syk med influensa og lå flat ut. Hus og barn var dermed jeg som styrte, natt som dag.. Denne uken er det meg som er syk, men når han kommer hjem fra jobb er han såååå sliten og hjelper ikke litt til med verken hus eller barn. Må mase mase mase!!!! Flere som har d sånn?
Gjest 5 andre Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Da hadde jeg sagt: Husker du at jeg tok alt forrige uke? Nå er det din tur, og jeg forventer det samme av deg som jeg bidro da du var syk. Så hadde jeg gått og lagt meg under dyna. Glad jeg ikke har det slik ved sykdom. Han er noe dårlig til å bidra til vanlig med huset (ikke barna), men ved sykdom trår han til
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jepp! Her skal damene klare alt til enhver tid, friske eller syke. For vi blir aldri like syke som en mann (Dvs vi gjør ting vi ikke klarer likevel), vi blir aldri så sliten som en mann etter jobb (selv om han sitter på "kontor" med pålagte pauser på 1-2 timer x 2 pr dag og vi løper beina av oss på ei travel sykehusavdeling) og vi er alltid klare til å stå opp på morgenen fordi han er SÅ trøtt etter nattevåk (som består i å dulte oss i skuldra og si: babyen er våken, kan du ta h*n?) Stakkars mannfolk! Vi ser jo hvorfor vi kalles det svake kjønn :S
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Kjenner meg igjen her. Urettferdig. Menn som er syke er turn off lenge
mamman til Fillip Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 alle vet vel at menn får den dødlige influensan mens vi kvinner får den det bare er litt ubehag av;)
Junifrue Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Kjenner meg litt igjen ja. Når han er syk passer jeg på å holde minien unna han, spør om det er noe han vil ha/trenger og tar meg av huset. Han er flink å ta seg av huset, den skal han ha, men spør aldri hvordan det går når jeg er syk, lar lillemor klatre rundt omkring i sofaen (og over meg)om jeg ikke ber han ta henne vekk og må alltid be han om ting jeg vil han skal gjøre for meg. Men det er vel omsorgsgenet i oss kvinnfolk det, samtidig med at mannfolk jo er såååå mye sykere:p
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 det er faktisk høy dødelighet for dem som får manneinfluensa!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Jepp! Sånn er det her også. Det føles som om at mannen ikke tror meg når jeg en sjelden gang sier at jeg er syk. HAN derimot er alltid sliten eller har vondt noen steder. Jeg har sluttet å si noe når han klager fordi det så fort blir krangling siden jeg føler meg så urettferdig behandlet. Det er skikkelig turn off med en sånn mann, og det har jeg rett og slett fortalt ham. Har faktisk sagt at jeg hadde lyst på sex før på kvelden, men da jeg måtte ta kjøkkenet fordi det ellers ikke hadde blitt gjort (som han sa at han skulle), så forsvant det lille som var av tenning :/ Litt banalt, men det at han syns det er greit at jeg tar alt er så respektløst og egoistisk av han. Andre som har det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå