Blomsterenglene Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Har ikke vært her inne på evigheter. Ble medlem i 2006. Har vært innom i ny og ne for å lese litt og sånn. Men i dag når jeg logget inn var jo alt totalt forandret. Men nå finner jeg ikke gjen mine gamle innlegg, og under profilbildet står det at jeg kun har 4 innlegg eller noe sånt. Men hvorfor kommer ikke alle de andre innleggene opp som jeg har skrevet og postet de forrige årene? Og en ting til, jeg liker ikke dette nye oppsettet. Minner meg litt for mye om babyverden:) Men man blir vel vandt til dette også!
Gjest Ann-Mari Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Har ikke vært her inne på evigheter. Ble medlem i 2006. Har vært innom i ny og ne for å lese litt og sånn. Men i dag når jeg logget inn var jo alt totalt forandret. Men nå finner jeg ikke gjen mine gamle innlegg, og under profilbildet står det at jeg kun har 4 innlegg eller noe sånt. Men hvorfor kommer ikke alle de andre innleggene opp som jeg har skrevet og postet de forrige årene? Og en ting til, jeg liker ikke dette nye oppsettet. Minner meg litt for mye om babyverden:) Men man blir vel vandt til dette også! Hei RKE, Rundt juletider flyttet vi Din baby og Barn i magen fra en forumsløsning til en annen, så derfor er Din baby en del annerledes enn siden sist du var inne. Ang. gamle innlegg så skal du finne disse under profilen din, men om du har mange anonyme innlegg vil disse nå tilhøre en fiksjonell bruker som heter "Anonym bruker". Disse innleggene vil du ikke finne på din profil. Men om du klikker på pilen ved siden av nicket ditt i innloggingsboksen til høyre, vil du få opp en boks hvor du finner "Mitt innhold". Her samles alle dine innlegg. Velkommen tilbake til DIB og lykke til videre her inne
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Det er mulig det fungerer for noen. For meg har det aldri fungert. både innlegg med nick og annonyme innlegg er søkk vekk. Mulig jeg har skrevet for mye. Om du vil ha opp en diskusjon så er det enklere å bare starte en ny tråd om det samme. Jeg liker heller ikke omleggingen, men i forhold til hvordan det så ut i januar har det blitt brukbart nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå