SiMaMi Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er gravid med nr. 2 (er bare i 1.trimester) Nå har samboeren satt i gang og se etter ny bil. skjønner ikke hva som er feil med vår fine Audi A4 stsjonsvogn. Er ikke det en helt vanlig familiebil da? Selv skal jeg fortsette og bruke min fine Nissan Sunny. Passer helt sikkert perfekt og kjøre rundt på butikker, barnehage osv. med 2 barn inni. Dere som har 2 barn, hvilken bil er det dere har?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Wolksvagen Passat stasjonsvogn 2009. Har ikke to barn enda, men har termin med nr. 2 om ni dager :-)
turbooglykkelig Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Vil tro at en A4 holder, men kanskje litt trang til ferier? Men nå er vi ganske dårlige på å pakke, altså.... Vi får snart vårt tredje barn, og både frem til nå og fremover har vi vært veldig fornøyde med en Volvo V70 og en Hyundai ix35. Vi har nå vår andre v70, så ingen tvil om at vi har vært fornøyd med den - Hyundai ix35'en er ny i år, men vi er suuuuperfornøyd!! Skal du opp en liten størrelse fra A4, ville jeg tatt en titt på den nye Hyundai i40 - myyyye bil for penga, lekkert design og premium utstyr som mannen vil like
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 vi kjøpte oss den nye mercedes e klasse den har utrolig god plass.ettersom vi har 1 stor og en liten hund,mannen min en datter fra før på 9 og vi venter en liten en, trenger vi en stor bil..med god bagasjeplass.Her får vi både plass til barnevogn,bager og hundebur om vi skal på tur.. kjempe fornøyd og kan anbefales..
Margarita -- Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Vi har ford monedo 2009. Føler man trenger såpass stor bil når man skal ha to bakovervendte seter. Skjønner ikke hvordan det skal bli plass til det i en a4??
<3babyijuni Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 bmw 320, 2006 modell...litt trangt i bagasjerommet (har emmaljunga edge duo), vi må nok gå til innkjøp av takboks til ferien for å ha plass til bagasjen...
trestjerner Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Ser ikke helt problemet til mange over her. A4 holder lenge til 2 barn, selvfølgelig er det da ikke plass til så mye mer i baksetet der, og det kan bli problematisk hvis dere skal på bilferie, men en takboks kan gjøre susen :-) Selv har jeg en Passat 2008 modell, og vi venter nr. 3, og har IKKE tenkt å kjøpe noe større bil. Nå skal det sies at eldste er så stor at han ikke trenger bilsete lenger, og maxi cosi tar ikke så stor plass som det som er større. Mannen har også Passat.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 8. mars 2012 #15 Skrevet 8. mars 2012 audi a6 allroad:) elsker den bilen.. plass til 3barnestoler i baksete, og har plass til både emmaljunga EC og ei scooter i bagasjerommet
3 små skatter Skrevet 8. mars 2012 #16 Skrevet 8. mars 2012 Holder på å bytte, har lyst på en Chevrolet Tahoe
Fru Grønn Skrevet 8. mars 2012 #17 Skrevet 8. mars 2012 Hadde renault laguna stasjonsvogn til 2 unger. Gooood plass Nå er wolkswagen touran innkjøpt, barn nr 3 kommer snart Men til 2 unger kan man vel ha de fleste biler? Er vel helst når man skal inn med 3 bilseter i bredde at plassen blir knapp
gutt04<3,gutt07<3+?12.06.12<3 Skrevet 8. mars 2012 #18 Skrevet 8. mars 2012 Citroen Berlingo Multispace.... billig i drift, masse bagasjeplass, separate bakseter med plass til tre bilstoler:) super til bilferie:)
Gjøkeredet③ Skrevet 8. mars 2012 #19 Skrevet 8. mars 2012 (endret) BMW X5, har ingen verdens ting å klage på Snart 3 barn... Endret 8. mars 2012 av Gjøkeredet③
Chickila Skrevet 9. mars 2012 #20 Skrevet 9. mars 2012 Vi har audi A6 Og venter vår første,Det er ikke en stasjonsvogn så vi ser på VW Passat og Ford Mondeo. Er ikke sikker på hvem vi vil ha en da
jentelykke + guttelykke Skrevet 9. mars 2012 #21 Skrevet 9. mars 2012 Vi har BMW 3 serie satsjonsvogn, Har ett barn, venter en til i mai. Tror det skal gå bra, men blir ikke veldig god plass...
MrsMilla Skrevet 9. mars 2012 #22 Skrevet 9. mars 2012 Da vi hadde bare to barn var det toyota corolla vi kjørte. Det var ingen stasjonsvogn - men helt perfekt for oss sånn til vanlig. Ble litt fullt med stasj ved pakking til ferier etc, men vi fikk faktisk alt med, inkludert barnevogn. Ser ikke behovet for stor bil med to barn, tipper audien er mer enn stor nok. Nå skal vi ha tre barn - og har måttet gå over i en toyota verso sjuseter 2012. Veldig fornøyd, akkurat passe for oss nå.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2012 #23 Skrevet 10. mars 2012 Vi har Audi A6 allroad å er kjempe fornøyd med den
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. mars 2012 #24 Skrevet 10. mars 2012 Volvo v60 2012 modell og Suzuki xl 7 2010 modell? Fornøyd med begge, men vi får se nå når nr 3 kommer...
trollemor86 Skrevet 10. mars 2012 #25 Skrevet 10. mars 2012 ford mondeo 2006. Straks to barn her! Mer enn nok bagasje plass i sommer med tre voksne, 1 ettåring pluss bagasje på telttur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå