Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Min indre Jørn Hoel har en drøm om en kveld å orke å være våken til man har tenkt å legge seg. Det burde ikke være for mye forlangt. Det er faktisk mulig å sovne på pinnestol. Det burde ikke vært lov. Hva er din drøm for dagen?
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Å kunne få våkne en morgen og være smertefri en hel dag.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Å kunne fÅ vÅkne en morgen og være smertefri en hel dag. Ja, det ogsÅ. Men da ville Ibux-menneskene gÅtt konk.
Gjest amandine Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Å klare det jeg skal uten en eneste feil og pÅ de siste netters sammenlagte 6 timers søvn. Spørs vel.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Å få to timer (eller mer, hvis jeg kan) med sammenhengende søvn etter nattens migrenehelvete. Og at jeg våkner igjen og føler at jeg er frisk i hodet.
Babykilo Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Om at toåringen kommer bort til meg og sier: 'unnskyld for at jeg har væ så tullete om natta, mamma. Heretter har jeg tenkt å sove til minst 8 i helgene. Og jeg har virkelig vært uspiselig når vi skal kle på og av, unnskyld. Selvfølgelig skal jeg kle på meg det du sier, og ikke slå deg i ansiktet med flat hånd. Og gå på do. Og du mamma - i går var siste gangen jeg kasta middagstallerkenen i veggen, altså. Vil du ha en kos?'
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Å få to timer (eller mer, hvis jeg kan) med sammenhengende søvn etter nattens migrenehelvete. Og at jeg våkner igjen og føler at jeg er frisk i hodet. Har du prøvd Maxalt mot migrenen? Det var min lifesaver når jeg var plaget med migrene.
bIomstre Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Måtte vi ikke ha spysyka i hus, måtte vi ikke ha spysyka i hus, måtte vi ikke... Hva kan jeg gjøre? Male inngangsdøra blå og henge hvitløk over?
Gjest amandine Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Måtte vi ikke ha spysyka i hus, måtte vi ikke ha spysyka i hus, måtte vi ikke... Hva kan jeg gjøre? Male inngangsdøra blå og henge hvitløk over? Måtte dere ikke måtte dere ikke måtte dere ikke- krysser alle fingre og tær.
Patetica fåkksi Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Måtte vi ikke ha spysyka i hus, måtte vi ikke ha spysyka i hus, måtte vi ikke... Hva kan jeg gjøre? Male inngangsdøra blå og henge hvitløk over? Da får du hvertfall greske assosiasjoner. Mitt ønske for dagen: klare å gjøre noe vettugt!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Min drøm er at neste gang jeg snyter meg så kommer på magisk vis hele snørrfabrikken ut, så nesa aldri blir tett igjen!
HerGårDetUnna!!! Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Har en drøm om at gubben skal SLUTTE Å FISKE!!!! Faen altsÅ...
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Har en drøm om at gubben skal SLUTTE å FISKE!!!! Faen altså... Fnis. Så du vil ikke pule i en haug med fisk som hva-heter-hun-igjen?
HerGårDetUnna!!! Skrevet 8. mars 2012 #14 Skrevet 8. mars 2012 Åh, grøss...! Men jeg er helt aldeles sikker pÅ at fiskinga BARE er for Å plage meg.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2012 #15 Skrevet 8. mars 2012 Det kan du gå ut fra. At han trives og driver matauk er bare bieffekter.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 8. mars 2012 #16 Skrevet 8. mars 2012 At samboer i stede for å sporadisk kjøpe blomster når han får lyst til å være snill og romantisk. Kommer hjem med gavekort og time booket hos fotpleier. Jada jeg vet det er mye å be om, men drømme kan jeg.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. mars 2012 #17 Skrevet 8. mars 2012 Maxalt er prøvd, men funket dårlig. Forebyggende medisiner, nytt kosthold og andre piller hjelper. Det er bare i situasjoner med oppkast at man minner seg selv på at det kanskje ikke hadde vært så dumt å ha den nesesprayen tilgjengelig. Men takk for tips!
seigdamererbest Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 Drömmer om at noen ringer til meg og sier at det er en stor misforståelse at min datter må utredes for autisme! Men siden det ikke kommer til å hende så kan jeg kanskje drömme om at noen (hvem som helst som föler for det) kan sparke min svigermor i räven når hun sier helt seriöst at det er synd på min jente som ikke liker sjokolade. Og som pröver å gi henne det ved enhver anledning for å lere henne det ( og bruker gjerne det at hun er autistisk som en god grunn til at hun må få sjokolade) p.s: jeg har ikke problemer med å skrive riktig, har bare en data uten norske bokstaver
Gjest Mentha & Junior Skrevet 9. mars 2012 #19 Skrevet 9. mars 2012 Maxalt er prøvd, men funket dårlig. Forebyggende medisiner, nytt kosthold og andre piller hjelper. Det er bare i situasjoner med oppkast at man minner seg selv på at det kanskje ikke hadde vært så dumt å ha den nesesprayen tilgjengelig. Men takk for tips! Ei jeg kjenner fikk en nesespray som heter Imigran. Jeg vet helt ærlig ikke så mye om migrene, men jeg bet meg fast i den for etter at hun fikk sprayen har hun vært en helt annen person, og et anfall rekker knapt å starte i motsetning til før hvor det varte 12-13 timer og ødela hele dagen. Det var det eneste jeg hadde å bidra med ift migrene, kunnskapslageret mitt i så måte er ikke så stort...
Gjest Siklerotte Skrevet 9. mars 2012 #20 Skrevet 9. mars 2012 Hva trenger jeg vel nettdoktoren til når jeg har dere? Takk for tips - men nesespray pleier egentlig å være en del av inventaret, saken er bare det at man ikke alltid tenker på hvor viktig det er å ha det tilgjengelig før man spyr som en gris.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. mars 2012 #21 Skrevet 9. mars 2012 Drömmer om at noen ringer til meg og sier at det er en stor misforståelse at min datter må utredes for autisme! Men siden det ikke kommer til å hende så kan jeg kanskje drömme om at noen (hvem som helst som föler for det) kan sparke min svigermor i räven når hun sier helt seriöst at det er synd på min jente som ikke liker sjokolade. Og som pröver å gi henne det ved enhver anledning for å lere henne det ( og bruker gjerne det at hun er autistisk som en god grunn til at hun må få sjokolade) p.s: jeg har ikke problemer med å skrive riktig, har bare en data uten norske bokstaver All mulig symp. Jeg har heimen full av unger som er utredet for det ene og det andre. Bla en som ble utredet for asberger, men som ble reddet av omtanken han viste for sin lille søster. Det er et helvete og sliter mer enn hva man skal tro. Greit man får hjelp men alt det vonde man sitter igjen med selv får man ikke hjelp med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå