Gå til innhold

Skal til frisøren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har link til en pen hårfrisyre?

Jeg har stort sett alltid hatt langt hår og klarer nok ikke å ta steget å endre så altfor mye. Men skulle gjerne allikevel fått litt inspirasjon til frisyrer med lange lengder for jeg skulle gjerne hatt lit fornyelse.

Har mørkt, slett hår:-)

Og dersom alder har noe å si så er jeg midt i 30-årene ;-)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er midt i 30-årene ville jeg ha anbefalt en lang bob! Det er kjempestilig, du kan style det på forskjellige måter og det går så og si aldri av moten. Du kunne også bedt frisøren å klippe det opp litt, slik at det blir lettere for deg å lage litt mer volum, eventuelt klippe noen støttehår, slik at det blir litt mer liv i håret ditt! Er du redd for å klippe deg for mye, men allikevel vil ha forandring, vil jeg anbefale deg å legge inn noen striper (ikke tydelige striper, bare slik at det ser naturlig og "fresht" ut!), eller kanskje farge det en farge du aldri har hatt før.

Skal du bevare fargen lenge, må du investere i en sjampo og balsam som ikke sliter på fargen! Da må du også regne me å ta etterveksten hver 6. eller 7. uke, så det koster jo litt ekstra.

Mulighetene er uendelige, du kan jo lete litt på nettet eller se i magasiner om der er noe du kunne ha tenkt deg. Det beste blir da å ta med deg et bilde til frisøren, slik at dem ser nøyaktig hva du vil ha. Skal du til lærling bør du spesielt gjøre dette. Hvis du er kjempesikker på at det er en flink frisør du skal til, kan du jo spørre henne/han om hun har noen tips, og gi dem litt fritt spillerom! Det er da det som oftest blir finest, de har jo faktisk utdanning innen dette og vet hva som passer deg og din stil! :)

Jeg driver en inspirasjonsblogg for hår (www.passionforhairstyles.blogspot.com), så hvis du vil kan du jo gå inn der å se! Der finner du alt for enhver smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...