Gå til innhold

Begynner de å gå lei av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her ang foreldrene mine (Jeg er 17) og om alkoholproblemer, barnevern osv osv..

Jeg har som sagt pratet noe med venner om det som hender hjemme, men nå har de oftere bare begynt å si "huff da"

Jeg kan forstå at de syns det har blitt mye uansett jeg har prøvd å "skjerme" litt...

Og det er vondt å merke det slik..

Nå har jeg pratet med helsesøster ang BUP, men det går også tregt.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er 17 er sikkert vennene dine det også... Kan bli litt mye for de å takle og så vet de ikke helt hva de skal si.... Om det er alvorlige problemer er det dessverre (eller egentlig heldigvis, for det tyder på at de ikke har opplevd så mye motgang ennå og jeg unner ikke noen slik type motgang... tar Så mange år å komme videre, men det går etterhvert (om det er noen trøst) ikke mange 17 åringer som er rustet til å si så mye mer enn "uff da", og i tillegg har man gjerne ett stort behov for å prate om det når man er i en periode hvor ting er ekstra kjipt og da kan det kasnkje bli litt mye? Tror du gjør rett i å skåne dem så mye som mulig... Jeg tror du skal prøve å forholde deg mer til helsesøster og Bup, men du må nesten vente at det går litt tregt i starten, men når det løsner så gjør det virkelig det og kommunikasjonen går lettere.

Skrevet

Det er sant, men de har vært så interessert i hvordan jeg har det ellers....

Og har sagt mye mer enn "huff da" før.

Må nok bare sitte å vente, litt vanskelig da jeg også trenger å ha noen som er der, og som ellers spørr hvordan jeg har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...