Gå til innhold

Lilyhammer

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Jada. Jeg vet jeg er treg. Men i dag lo jeg jammen meg jevnt gjennom hele.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Du innrømmer det, ja? Jeg elsker, men så ferdig hele sesongen på en kveld, så jeg føler meg litt utenfor.

Skrevet

Jeg liker også Lillyhammer

Gjest sug lut
Skrevet

Jada. Jeg vet jeg er treg. Men i dag lo jeg jammen meg jevnt gjennom hele.

Det er bra, Amandine, man skal ta den latteren man kan få!
Gjest sug lut
Skrevet

Du innrømmer det, ja? Jeg elsker, men så ferdig hele sesongen på en kveld, så jeg føler meg litt utenfor.

Se den igjen, da vel!
Gjest amandine
Skrevet

Hjalp til og med mot PMS. Det var mannen særs fornøyd med, for jeg har visst ikke vært så trivelig å dele avis med siste uka, sies det. HA! Hva vet vel han, mannedusten?

Gjest sug lut
Skrevet

Han skal være glad han er i live, faktisk, og ellers holde kjeft og ta den kjedelige delen av avisen og kjøpe med nougat-sjokolade hjem.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nougatsjokolade? Er det virkelig noen som spiser det med mindre man er desperat og ikke har annet tilgjengelig? Du får true mannen med at han møter en full mooncup hvis han ikke viser forståelse (sorry, æsj, jeg vet).

Gjest amandine
Skrevet

ÅÅ nougat! De smÅ sølvinnpakkede fazer-nougatene med mandelspon... ÅÅÅÅ

Mannen min er for smart og kjenner meg for godt til at trusler virker. Dessuten er jeg for dannet til at jeg ville gjort noe fælt. Og for det tredje, blir jeg like lei meg som de andre blir av meg. Er bare glad det er over i god tid før vi skal pÅ ferie. Å bruke en ukes ferie pÅ pms mÅ være det ultimate sløseri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...