bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Fikk ei lita jente for 1 mnd siden og huset oversvømmes allerede av rosa klær. Vasker dere rosa klær alene, ev sammen med hva? Syns det lyseste rosa alt har blitt litt stygt...
Gråsonen Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 vask det rosa med klær som ikke har så sterke farger Og ikke vask klærne for hardt. Holder med 40 grader, spedbarn blir ikke akkurat så skitne.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 jeg har også et spørsmål! kan man vaske 30 , på 40 grader??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 jeg har også et spørsmål! kan man vaske 30 , på 40 grader?? Bare om du ikke er redd for at det skal bli ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 jeg har også et spørsmål! kan man vaske 30 , på 40 grader?? Bare om du ikke er redd for at det skal bli ødelagt. jeg har en hvit topp, som skal vaskes på 30. det er det eneste jeg har også som er hvit, og kan vaskes på 30. så må jeg da vaske den helt alene i maskin da?! ... #4
ianda Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Du trenger ikke vaske den alene.. du bare vasker det som tåler 40g på 30g...er ikke verre enn det.. man MÅ vaske på 40,selv om det tåler det..men er det flekker på bør det på høyest mulig temperatur! ellers holder klærne seg ofte bedre om de blir vasket på litt lavere temp innimellom syntes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå