Gå til innhold

Urolig tenåring. Hva gjør en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig høylytt, sitter hun på en stol går foten, opp og ned heletiden.. Eller så biter hun negler..

Går rundt og oppsøker oppmerksomhet..

Hva gjør en? (Storesøster her)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om du er nervøs?

Nei, jeg vet ikke, for dette var ikke mye å svare utfra.......

Tenker du på noe spesielt, eller?

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til www.ppf.no med henne....det kan ikke storesøster gjøre kanskje, men... Ofte kan slik atferd skyldes ting som går an å "fikse" med ulike øvelser og trening.

Skrevet

Er det slik hele tiden? Enten så er det noe alvorlig som adhd, eller så er hun rett å slett rastløs, og kjeder seg.. Kanskje hun venter på en spennede sms eller telefon fra venner om å gjøre noe spennende, eller venter på en telefon om neste fest og alkoholkjøp.. :P

Skrevet

Sønnen min var sånn som du beskriver + at han var veldig ukonsentrert. Han ble utredet hos BUP , pga., mistanke på AD/HD eller ADD, men han hadde ingen av delene.

Nå er han mye roligere, han er 20 år, og greier å konsentrere seg bedre.

Han kan være intens i blandt, men i positiv retning (blir veldig engasjert i diskusjoner og har mange meninger)

Kan dere ta kontakt med BUP eller helsesøster. Greit å sjekket.

Lykke til :)

Skrevet

Dette er noe som skjer omtrent heletiden.

Om hun gjør lekser, ser en spennende film, klarer ikke sitte stille, er alltid på noen, og om det ikke er noen som "ser" henne, så skriker hun ut "Hallo", helt til noen svarer. Og dette er noe som blir plagsomt fordi som holder til i huset (Foreldrene mine og søsken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...