Gå til innhold

Bugaboo Cameleon - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikler veldig på denne vogna .. men er så usikker på sportsdelen, er det flere posisjoner eller kan babyen kun sitte rett opp og ned? Har en vogn til som jeg kan bruke som sovevogn, men om babyen skulle sovne i vogna er det jo greit å at man kan få til noenlunde liggestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikler veldig på denne vogna .. men er så usikker på sportsdelen, er det flere posisjoner eller kan babyen kun sitte rett opp og ned? Har en vogn til som jeg kan bruke som sovevogn, men om babyen skulle sovne i vogna er det jo greit å at man kan få til noenlunde liggestilling?

Super super fornøyd!!! Den kan bikkes i 3 stillinger. Liggestilling, litt mer oppreist og helt sittestilling. Den siste bruker vi veldig lite. Gøy å kunne bytte farger når du er lei! Super å trille. Bor du på et sted med litt grus og mye snø må du ha vinterhjulene også....

Vognbagen er god plass i også. Lang og god plass til voksi posen, som vi har. Kun gode ting :D :D

Skrevet

Eeeeeeeeeeelsker!

Løp og kjøp!

Skrevet

Kjempefornøyd med min, og den er så smal og lett at jeg kan bære den på trikken på begge sider av stanga :) skjønt, ikke da ungen bikket 10 kg....

Eneste ulempe: vanskelig å komme til underbag når man har på liggedel.

Skrevet

Jeg eeeeeelsker denne vogna og kan bare ikke fatte at noen i det heletatt tenker på å kjøpe noe annet! Søsteren og kusinen min hadde Stokke, og de måtte de selge etter første vinter :P Kusinen min endte opp med Cameleon i stedet og er kjempe fornøyd!

Ikke sitt å lur lengre på den saken, du komme aldri til å angre!!! :P

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Anbefales på det varmeste :) :) Og så er den GENIAL i butikker og på kjøpesentre eller trange gater. Den er smal og lett og de vendbare framhjulene gjør at du kan styre og trille den med en pekefinger om du vil :) Har du vinterhjulene også kan du komme fram på grusveier og snøføre uten problemer. Alternativt kan du baer vippe over håndtaket så du triller med bakhjulene først :)

Det eneste jeg har å utsette på den er at bagen under vognbagen er _litt_ vanskelig å komme til i forhold til på andre vogner. Men når man bytter til sportsdel merkes det ikke.

Skrevet

Jeg liker ikke. Oppbevaringsbagen under er liten og vanskelig å komme til. Vanskelig å trille på grus, snø, plen osv. Den er veldig lav, så du må bøye deg mye når du skal hente opp babyen. Den passer ikke til min livsstil altså. Men folk er forkjellige:-)

Skrevet

den er veldig stygg også er den så stiv å trille, ingen fjæring. Egner seg nok godt i byen, på kjøpesenter, cafe og trikk.

Skrevet

den er veldig stygg også er den så stiv å trille, ingen fjæring. Egner seg nok godt i byen, på kjøpesenter, cafe og trikk.

Det er faktisk fjæring på den vogna, man kan selv stille "graden" av fjæringen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...