Gå til innhold

Stemmetigging igjen :D invisible children..


Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg er med i en t skjorte konkurranse, hvor en del av overskuddet fra salget av t skjortene går til invisible children.

 

Topp 20 kåres i morgen basert på antall stemmer, så jeg blir usannsynlig takknemlig for alle stemmer jeg får. Jeg får ikke sjekket selv hvor mange stemmer jeg har, så dette går på blind tro :P 5 vinnere kåres og annonseres 22 mars.

 

Masscancvas som holder konkurransen er en app, så hvis du velger å stemme (pretty pleeeease!? :D ) må du trykke "tillat adgang" etter stemmeknappen hvis det kommer opp :)

 

Tuuuuusen takk til alle som gidder!

 

https://apps.facebook.com/masscanvas/submission/1697?fb_comment_id=fbc_10150584010253990_20708609_10150587673958990

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg veeeet du har lyst! :P

 

gjør det, gjør det, gjennomfør det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...