Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Sitter i stua og ser på TV og surfer litt.. mannen sitter ved siden av meg isofaen (jeg sitter i stressless ved siden av) og spiser først potetgull og nå eple... og han SMATTER så jævelig!!! Jeg hater det så intenst... Blir nesten sinna hver gang han spiser noe og ikke jeg, for da hører jeg smattingen så mye bedre... Av og til må jeg bare gå ut av rommet.... Men men, er det det eneste jeg kan utsette på han, så er det vel ikke sååå ille.... Måtte bare få det ut!!! Koker inni meg!!!
Frenzia Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Må bare le, for jeg har en svigermor som smatter, og hun snakker også med mat i munnen, og har gjerne maten frempå tunga når hun snakker. Jeg blir så kvalm av det. Mannen min hadde en tendens til det, men har heldigvis lært seg av med det, etter.at jeg hermet etter han når han gjorde det. Men jeg kan liksom ikke klikke på en svigermor jeg ser noen få ganger i året.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Grrrr, jeg kjenner frustrasjonen! Mannen min smatter også, og det er vel på topp 10 lista over ting jeg ikke takler så bra.. pesing er også en av de 10 tingene, og desverre fant jeg meg en mann som både puster ekstremt tungt og som smatter, selv med lukket munn!
bivi Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 fnis.. 9 åringen min hadde en i klassen med hjem på middag i går... han smatta og tygget med munnen åpen, noe som førte til at jeg ikke klarte å spise middag... siste gang dette barnet spiser hos oss... var kjempe ekkelt!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Godt det er flere enn meg som føler det sånn.... NOen ganger topper det seg bare.... Hjelper ikke at jeg satt inne hele gårsdagen med babyen på 4,5 mndr pga været og hadde ikke fått luft nesten... Og mannen kommer sent hjem og skal jobbe lenge i dag også og kanskje på fredag..... sukk....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har også en smatter til mann og blir GAL!! Av og til pleier jeg å smatte så vannvittig høyt som jeg klarer tilbake igjen, men det går ikke inn... Så jeg har bestemt meg for at han har så mange andre gode kvaliteter at jeg skal holde ut med smattingen, men det er såvidt!!
Gjest uni kum Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Hehe, godt å høre at jeg ikke er aleine om det. Blir irritert og sur, mamma kan jeg ikke sitte ved siden av når vi spiser, venter alltid til hun har satt seg før jeg setter meg, så jeg kan velge stolen lengst borte. Jeg ber f.eks ungene om å bytte stol med meg dersom det ikke er ledige stoler. Ei på jobb smatter drops så det ljomer i korridorene, jeg blir galen...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Og jeg hater folk som hater smatting Det er helt ekstremt forferdelig å bli anklaget for smatting, selv med munnen igjen. Og det har jeg blitt. Det bråker visst for mye når jeg tygger, og det er visst smatting, selv om munnen er lukket..... Dette var min eks som sa til meg, og han hater smatting til det ekstreme. Og utrolig nok klarer han å tygge både knekkebrød og chips helt lydløst selv. Fatter ikke viljen til å ha så ekstrem konsentrasjon om akkurat tyggingen, at du knapt klarer å nyte maten.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har også en smatter til mann og blir GAL!! Av og til pleier jeg å smatte så vannvittig høyt som jeg klarer tilbake igjen, men det går ikke inn... Så jeg har bestemt meg for at han har så mange andre gode kvaliteter at jeg skal holde ut med smattingen, men det er såvidt!! Er det jeg også har kommet fram til! Han er jo den beste, men av og til, spesielt når jeg er sliten, blir det bare for mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå