Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Det har vel ikke noe å si om man kan bli raskt gravid eller ei etter 2 keisersnitt?
AdrenaLine Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Joda, det kan være vanskeligere å bli gravid etter keisersnitt så det er absolutt et relevant spørsmål. Jeg har kun hatt et keisersnitt tidligere så kan ikke svare men det tok i hvert fall lengre tid å bli gravid igjen nå sist.
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har ikke tatt keisersnitt, men moren min har tatt tre. Mellom lillesøstern min og lillebroren min er det 17 mnd, så hun ble gravid igjen mens lillesøstern min var 8 mnd og hun hadde spiral også da hun ble gravid siste gangen. Så jeg vil tro det er veldig individuelt også.
Gjest sandyBay1 Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Mellom ks 1 og 2 - tok det 12 mnd. Mellom ks 2 og 3 - tok det 3 år Men selve prøvingen var på 2-4 mndr Er nå gravid for 4 gang og Ks igjen strax, og denne gangen prøvde vi i 1 år. Men mye hang vel sammen med lavt stoffskifte- diabetes m.m denne gangen
bitthen Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Åh, kan det ta lenger tid? Hvorfor det? Vi brukte lang tid pÅ førstemann, (1,5 År) mistenker det var fordi jeg hadde gÅtt pÅ pillen i År og dag, samt at mannen var borte annenhver mnd. sÅ vi hadde halvparten sÅ mye "prøvetid". Det ble KS - og jeg ble gravid igjen da mini var vel 13 mnd. Og det var ikke planlagt, jeg skulle bare skifte p-pillemerke og hadde en mnd hvor jeg slurva litt SÅ nei, brukte ikke lang tid nei....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Med oss var det: 5 år på p-pille, slutta med den og hadde ubeskytta sex etter eit halvt år. Gravid utan å prøve på det. KS MInipille og p-pille. Gravid 2 mnd etter slutt med pillen. KS Tre år med hormonspiral. Gravid 14 dagar etter at den var tatt ut. Så det kan skje å bli gravid raskt etter KS. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå