Gå til innhold

lyst på et tredje barn jeg, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

først må mannen min ønske det og...hehe...vi har to flotte jenter på snart 4 og 17 mnd. Krever som alle andre barn sitt..hehe..

jeg har en bakgrunn med 2 fødseldepresjoner bak meg, med nummer to var det ille, så er veldig redd for at det skal skje igjen, men vil kanskje være enda mere forberedt, som å begynne på medisiner ganske fort, la mannen ta over min permisjon og legen sykmelde meg (var snakk om det denne gangen, men jeg ville ikke, og det angrer jeg på ), så litt skummelt det der.

Og hvordan blir livet med 3 barn? Vi mangler da et soverom hvis de skal ha vært sitt, må kanskje ha større bil selvom vi har stasjonsvogn og det blir jo dyrer med flere barn.

Noe av grunnen til at jeg kanskje ønsker meg et til er fordi jeg føler at jeg gikk glipp av en fødsel siden siste fødsel endte i hastekeisersnitt og at jeg mistet så mye av barseltiden pga smerter og slitenhet etter KS, og så vil jeg kose meg med babyen. Så ja, jeg veit ikke...

Noen med tips, råd eller info om hvordan det er å ha 3 barn? hehe...

ville ikke blitt enda da

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går å tenker det samme her ;) Vi har 2 jenter på 1 1/2 år og 3 1/2 år. Har ikke lyst på en nr 3 akkurat nå, men kanskje om et par år... viss det blir...;-)

Jeg føler på en måte att det er nok med 2 barn, vertfall akkurat nå når det er så travelt. Vi mangler også ett soverom for att de skal få hver sitt (vi klarer kanskje å lage til 2 bittesmå soverom til...) Og vi har heller ikke verdens beste økonomi, og heller ikke så stort hus (ca 135 kvm). MEN alikevel føler jeg meg liksom ikke helt ferdig med å få barn... Jeg er ung ennå og har derfor god tid. Samtidig var det litt styr med nr 2, fordi eldstejenta var mye syk da hun ble født, jeg hadde ett snev av sv.skapsdepresjon, samtidig som jeg begynte å gå til psykolog rett etter hun ble født... og jeg klarte rett og slett ikke kose meg så mye i permisjonen...

Derfor har jeg på en måte lyst på ett barn til når disse 2 er blitt litt større og mer selvstendige, sånn att vi kan kooose oss med en bebi til ... :) Men jeg vet ikke... synst det er veldig vanskelig..! Sambo sier han klarer seg fint med de 2 vi har.. men samtidig så nekter han ikke å få en nr 3 heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...