*minime* Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Å der kom halsbrannen. Litt tidlig sybes jeg. Sist kom den ikke før mot slutten, men nå er den da her, å jeg er i uke 16.... dette blir topp.... går vel med myyye melk i framtiden for å døyve brannen.... sånn kan det gå:-)
Marit 27 Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har hatt god effekt av å gå til kiropraktor. Finn en som er spesialisert på gravide:) også går det i gaviscontabletter om natta hvis det blir for ille:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Love hearts... Funker faktisk! For meg er salami døden. (Jada, jada, spekemat FY. men Gilde sin er kokt så den kan vi spise.) Og å være for mett... Må herler ikke spise for seint på kvelden. Halsbrann æSJ for no dritt!
Engelise Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Lovehearts er virkelig tingen. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten:)
*minime* Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2012 Salami ja. Er jo d som topper brødskiva her om morgenen.... må vel finne et nytt pålegg da :-) hehe. Men takk for hjelpa:-)
litekreativtbrukernavn Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Btw... Melk gjør halsbrann verre! Å drikke melk er ikke en anbefalt behandling for halsbrann. Et glass melk kan gi rask lindring, men melk inneholder kalsium og protein, noe som bÅde stimulerer mer syreproduksjon i magen. Følgelig, kort tid etter Å ha drukket et glass melk, kan en strengere halsbrann retur. Her gÅr det en god slurk Garviscon etter hvert mÅltid...
DuSkjønneMilde12 Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Prøv Doc halslinser. Det funker faktisk. Bedre enn lovehearts synes jeg.
SpirenMin Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Mandler funker, men dessverre bare kortsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå