Gå til innhold

Legging etter noen runder med sykdom 16mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har det bare vært hyling og skrål når vi har lagt jenta vår. det er sår gråt, og hun er helt fortvilet bare hun nærmer seg sengen sin. Dette gjelder også på dagtid. Får helt panikken. Når hun var syk, sov hun godt i sengen sin og det var ikke noe problem. Det er først den siste uken at nærhetsbehovet plutselig har satt inn for fullt.. Det tar bare fem-ti minutter på fanget i godstolen som vi nå har satt inn i kroken på rommet hennes, så sovner hun og vi kan legge henne ned. I sengen kan hun hyle til hun hyler seg vekk. Vi har prøvd å legge ned, gå inn og ut osv.... Nå de siste dagene har vi bare kost på fanget i et lite kvarter for så å legge henne..

Hvordan er det med dere etter runder med sykdom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi lagt oss sammen med gutten vår i 2,5 år nå..

prøvde det å la barnet skrike seg i søvn, ALDRI igjen!

for meg føltes det som mishandling, er det ikke mer normalt å gå etter morsinstingte enn hva Helsesøster/andre sier av ogtil?

Men det er nå meg.

Jeg ville ha tatt det veldig gradevis, vis dere apsolutt ikke vil bruke mere tid en dere syntes er best for dere på å legge ungen om kveldene. kanskje ofret to uker med ekstra kos til hun sovnet til dere gikk sakte over til normale?

ble dårlig forklart detta....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...