Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Kan man gI miniform uten å rådføre med lege eller helsestasjon?? Er ganske sikker på at gutten min har kolikk- jaffal mage ondt:(
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Hvor gammel er ungen da? Gutten min som svelget vannvittig mye luft når han ammet hadde god hjelp av minifom, begynte vel med det da han var drøye 2 uker gammel.
Gullungen <3 Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Bare å begynne! Jenta mi hadde masse vondt i magen og minifom hjalp en del + jeg ga henne fenikkelte. Du kan også drikke amme-te for den er det fenikkel i.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Moren min har jobbet 30 år på apotek og de anbefaler IKKE minifom til barn.Hun frarådet meg sterkt å bruke da sønnen min hadde kolikk.Det eneste som hjalp var å gi kamille-te med sukker.Da prompet han masse og sov etterpå.Det er faktisk et supertriks!
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Jeg jobber i apotek og jeg anbefaler både minifom og fennikel te. Så her er det bare å prøve seg frem. Viktig å bite seg merke i at det er ikke alltid magen som gjør vondt når barna skriker. En tur til manuellterapeut har hjulpet mange
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Jeg leste noe om at "ukritisk" bruk av minifom over tid kan føre til nedsatt fruktbarhet hos gutter. Det stod ikke noe om hvor mye som var trygt å bruke, så jeg bare sluttet med det umiddelbart. Husker dessverre ikke hvor det stod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå