Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Er så lei meg, vet ikke om det er hormoner eller hva det er.. har termin om 2 uker og har hatt et tøft svangerskap men formen er vel "grei nok" nå sånn rent fysisk. Har følt meg nedfor/deppa i flere uker.. håper det går over etter fødselen. Dette er mitt 3 barn. Har ikke hatt det sånt tidligere i svangerskapet så jeg forstår ikke hvorfor det kommer nå når jeg er så nær målet.. synes bare alt er slitsomt, føler meg stor og ubevegelig og orker knapt gå ut for det verker både her og der:(
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 er blitt ganske deppa selv, dette er svangerskap nr 2, og jeg har lyst til å begynne å grine for hva som helst. Er så sliten og lei, har så vondt, er så trøtt...! Det er nesten så jeg tenker at samme hvor vond fødselen er vil jeg bare bli ferdig med det!
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror det er vanlig når man har mange vondter og føler man allerede har brukt kreftene sine opp to ganger. Er man i tvil om noe er normalt kan jordmor være god å snakke med. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå