Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 5 dager siden IKM, men negativ test til tross for symptomer på graviditet (har to barn fra før). Aldri skjedd at mensen har uteblitt uten å ha vært gravid. Klarer ikke slå meg til ro med resultatet. Noen som ikke har testet positivt før det var gått en uke eller mer??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Ingen? Er så bekymret... håper jeg kan være sikker på at det er andre grunner til så forsinket/uteblitt mens... og i så fall hva. Har aldri skjedd meg før...
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jeg testa negativt helt mensen var 6 dager forsinka, d avar den svak positiv, har nå en gutt på 1,5år
Lillchris Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Neg her til jeg var 6 dager over forventet mens, og fikk da bare en svak positiv. Jeg er nå 12+1 lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Negativ test i dag også så da er jeg vel ikke gravid. Det hører nok til sjeldenhetene å få neg test ved graviditet etter IKM, men symptomene er her fortsatt. Ikke kjekt dette!
Lillchris Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Gå til legen å ta en blodprøve, da får du sikkert svar.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Virker så hysterisk å løpe til legen når testen er negativ. Men får vel gjøre det om mensen ikke kommer om enda en ukes tid og testen da er neg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Det hender man får negativt ved svangerskap utenfor livmor, så jeg ville tatt en tur til lege om har forsinket mens for første gang i ditt liv.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Jeg fikk svakt positivt 6 dager over ikm(morgen urin'). Dagen etter kjøpte jeg clearblue digital og da sto det gravid 1-2 uker.. Masse lykke til! Har hørt om folk som ikke tester positivt før 11 dager over ikm så det er fullt mulig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Jeg fikk først positiv test etter 3 mdr. 3 tester. Tog test i uke 4(negativ), 8(negativ) og 12(positiv). Dette var mit først svangerskap. Legen mente der var noe galt med de 2 først test. Kommer aldrig til å få svar på det. De andre gange jeg har vært gravid har jeg fått positiv ved IKM.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Jeg fikk først positiv test etter 3 mdr. 3 tester. Tog test i uke 4(negativ), 8(negativ) og 12(positiv). Dette var mit først svangerskap. Legen mente der var noe galt med de 2 først test. Kommer aldrig til å få svar på det. De andre gange jeg har vært gravid har jeg fått positiv ved IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå